luni, 8 mai 2023

Ziua 8- Lănțișorul și tratamentul pentru păr

O nouă săptămână a început. Astăzi am avut de făcut drumuri mai lungi prin oraș. După ce le-am rezolvat pe toate, am fost la bijuterie să îmi duc la reparat lănțișorul de argint. Era rupt de câteva luni și ca să nu renunț la a purta crucea la gât am purtat o sforicică care deja se făcuse cam urâțică. Mă bucur acum că îl pot purta din nou. 

Mai spre seară mi-am aplicat pe scalp un tratament pentru regenerare de la Gerovital. Sunt curioasă să văd ce rezultate vor apărea în timp. 



6 comentarii:

  1. Si eu ma simt goala, ciudat, fara cruciulita mea iubita. Merg pe al 13 lea an de cand o port zi de zi. Cand am mai mers pe la evenimente cu tinuta mai pompoasa si nu se potrivea lănțișorul cu cruciulita la tinuta, o puneam la mana ca bratara, sau o tineam cu mine in geanta. Am un model asemănător cu al tau la cruciulita. Te pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa mă simt și eu fără ea! Mare este puterea sfintei cruci!!
      Eu când am avut evenimente am folosit un alt lanț cu altă cruce, puțin mai finuță.
      La mulți ani fericiți, Sfânta Irina să te ocrotească cu rugăciunile ei!
      Te îmbrățișez draga mea!🌷

      Ștergere
  2. Si cruciulita mea e tot de argint, foarte asemanatoare cu a ta. In ultimii ani am purtat-o cu un snur subtire pentru ca nu mai am un lantisor bun; cand se va strica snurul, o sa-mi cumpar.
    N-am folosit fix aceasta lotiune de la Gerovital, dar am folosit alte cateva produse din aceeasi gama ("Masca intensiv regeneranta cu petroleum" si "Serul anticadere"); la mine au avut efect atunci cand am trecut printr-o perioada stresanta.
    In general imi plac produsele cosmetice romanesti si cred ca sunt subapreciate din cauza ca nu beneficiaza de promovare; cumva parca stau cuminti si ne asteapta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, și eu sunt de aceeași părere in privința produselor cosmetice românești. De produsele de la Gerovital chiar sunt mulțumită, am o cremă de față și îmi place mult.
      Voi cumpăra și celelalte produse din gamă, mi-a căzut mult păr în ultima vreme, m-am consumat mult pentru o problemă, plus oboseala de zi cu zi.
      Trecem peste toate cu ajutorul Lui Dumnezeu!🤗

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa cruciulita Andreea!
    Produsele de la Gerovital sunt foarte bune. Eu folosesc de la ei samponul, atat pentru par gras, cat si pentru volum (le folosesc alternativ)

    RăspundețiȘtergere