miercuri, 17 mai 2023

Ziua 17- Flori la fereastră






Astăzi, în prima parte a zilei, am fost în oraș să îmi cumpăr câteva ghivece pentru flori. Dacă tot aveau la acel magazin și pământ am zis să iau și un sac, că doar estimându-l din ochi, nu părea foarte greu de dus. Am venit acasă toată îmbujorată, transpirată,😄gândindu-mă ce o fi fost în capul meu să car un sac de 20 de litri în brațe, pe o distanță destul de lunguță😄.

După ce le-am adormit pe fetițe a urmat ora mea😊. Am golit din ghivece 4 mușcate, care păreau bolnave și le-am aruncat. Mai pe la începutul lunii am fost la o seră de flori și mi-am luat de acolo câteva mușcate în culorile mele preferate. Le-am așezat în noile ghivece, apoi m-am apucat de curățenie. Am măturat de pământ și am spălat tot balconul, apoi am dus din el toate lucrurile care nu își aveau rostul. La sfârșit mi-a săltat inima de bucurie când am văzut cât de frumos arăta totul. Mâine le voi da mușcatelor și un îngrășământ, iar în următoarea perioadă sper să mă răsplătească cu floricele și frunze bogate. 





18 comentarii:

  1. Ce frumoase floricele, Andreea!
    Sa ai spor la ele, să facă multi bobocei!

    RăspundețiȘtergere
  2. 😍🤗ce arbfi viața fără flori, fara verdeață ? Tristă tare! Eu mă înveselesc uitandu-ma la ele. Foarte frumoase tuși ☺️🌷

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai văzut ce minunat este Dumnezeu? Câte a zidit spre bucuria noastră!
      Da, și mie îmi aduc bucurie!

      Ștergere
  3. Tare mult imi plac fotografiile din aceasta postare ❤️
    Balconul tau curat si vesel imi da o stare de bine, de liniste si un sentiment de "acasa".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, Maria, ești foarte drăguță, ca întotdeauna!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase muscatele! Imi plac culorile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador muscatele!
    Trebuie sa cumpăr și eu că am doar două!A fost nevoie doar de o uscata care a înflorit mereu chiar și iarna trecuta ma surprinz cu flori (nu că atunci când e cald )
    Cu siguranță voi mai lua!
    Balconul tau este superb,iar florile ...Slava lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🤗Te îmbrățișez Tănțica! Florile ne aduc multă bucurie, iar cu ele aducem o bucățică din rai în casa noastră!

      Ștergere
  6. Mulțumesc Luiza, da, folosesc un îngrășământ care se dă din două în două săptămâni.
    Mă bucur de revenirea ta!💪👏🤗

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase sunt, Andreea! Nici mie nu prea-mi rezistă mușcatele, așa cum zicea și Luiza. Dar, îmi plac mult de tot. Îmi amintesc de mânăstiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă întreb de ce oare....Da, și mie îmi plac mult. Și când merg pe stradă mereu mă uit la mușcatele din balcoanele oamenilor.

      Ștergere
  8. Uite, acesta este: https://narciseincasa.blogspot.com/2020/06/micile-bucurii.html?m=0

    RăspundețiȘtergere