marți, 2 mai 2023

Ziua 2-Înapoi la obiceiurile sănătoase

Această provocare îmi dă imboldul de care aveam nevoie pentru a mă reîntoarce la obiceiul meu de a nu mai mânca nimic dupa ora 18, iar în privința dulciurilor îmi propun să le reduc la doar două gustări pe zi. Profit de orice ieșire afară pentru a face mișcare, mersul pe jos ma recreează, îmi tonifică picioarele și mă ajută să ard calorii. Tânjesc dupa starea aceea de vitalitate și sănătate pe care am trăit-o anul trecut când am reușit să slăbesc 10 kg. Acum că vremea s-a încălzit îmi vine mai ușor sa respect aceste obiceiuri pentru că serile mi le petrec afară și nu îmi stă gândul la mâncare așa mult cum îmi stătea iarna când eram mai mult pe acasă. 

4 comentarii:

  1. Așa draga mea, sa profitam cat mai mult de vremea frumoasa ☺️. Mie una îmi dă o stare de bine, aveam nevoie de soare, flori, căldură. Terapie prin natură. Ador perioada asta din an, când totul prinde viata♥️

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunata primavara! Ce bine ca poti sta mai mult pe afara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu sunt alaturi de tine!Îmi doresc 57 kg ,dar cel mai mult mă supără soldurile și burta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mie îmi place să merg mult pe jos și să petrec cât mai mult timp pe afară.
    Nu reușesc prea des.

    RăspundețiȘtergere