sâmbătă, 6 mai 2023

Ziua 6- O inimă liniștită

 

Azi dimineață mă întrebam ce aș putea să fac la micul dejun. Am multe ouă și mi-am amintit de rețeta de clătite americane primită de la cumnata mea. De mult timp mi-am dorit sa fac pancakes, dar nu știu de ce am tot amânat să încerc vreo rețetă. Cele de astăzi au fost extrem de delicioase, se fac foarte repede și ușor. Am dublat porția și toată lumea a fost încântată. Vă las și vouă rețeta:

După micul dejun am mers în balcon să adun rufele de la uscat. Trilurile păsărilor din zonă se auzeau atât de frumos, iar razele soarelui de dimineață îmi mângâiau umerii și brațele. 

Mi-am petrecut ziua făcând mâncare și curățenie, așa cum fac de obicei sâmbăta, ca duminica să fie numai pentru odihnă și timp împreună. În hol am un dulap cu un raft în care obișnuim să mai punem una alta. În ultima vreme, acel raft începuse să arate dezastru, fiind aproape plin cu acte, monede, jucării magnetice, piese mici, agrafe, diverse lucrări de la grădinița. Mă irita foarte mult imaginea aceea așa că am rezolvat această problemă. 

Astăzi m-am gândit mult la mine, ca mamă, ca om. Cât de mare influență am în viața copiilor mei și cât de mult contează comportamentul meu în familie. Îi văd cum se îmbăiază în fericire când eu sunt liniștită și bună cu ei și cum devin una cu mine când eu tun și fulger. În privința mâniei am observat că dacă îți permiți să o lași prea mult să se manifeste, ea se va sălbatici tot mai mult de fiecare dată. E nevoie de înfrânare și de atenție. 

În noi stă puterea de a încălzi sau a răci inima casei! 


10 comentarii:

  1. Ce zi frumoasa ai avut!
    Lucrurile simple ne fac viața mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bună ideea cu clătitele americane. Nu am mai făcut de mult!
    O duminică liniștită să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-am dat o idee! La noi acasă se mănâncă des clătite! Îmi trebuie o tigaie bună de clătite, la ce cantități fac de fiecare dată🤭!

      Ștergere
  3. Voi incerca si eu reteta aceasta. Mulțumim!
    Eu de obicei fac clatite americane cu banane, dar asta doar cand am multe banane coapte in casa pe care nu le mai dorește nimeni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ema, am auzit de pancakes cu banane , cred că sunt tare gustoase. Eu când îmi rămân banane le congelez și fac cu ele înghețată de post! Te pup!!

      Ștergere
  4. Și eu tot varianta cu banane obișnuiam sa o fac, fara faina, mai de regim, așa…
    Mulțumesc pentru inspirație! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Am văzut și rețeta ta, trebuie să o încercăm! 😊

      Ștergere
  5. Desi ai avut o zi cu multe activitati, am simtit linistea ta sufleteasca. Ce frumos!
    Cum faci inghetata de post cu banane

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://narciseincasa.blogspot.com/2021/09/inghetata-de-post.html?m=0 Puteți vedea în această postare!

      Ștergere