marți, 16 mai 2023

Ziua 16- Pas cu pas



Hristos a înviat!

Zilele acestea în care urmez provocarea "31 de zile pentru frumusețe" îmi prind foarte bine. Nu fac schimbări dramatice în viața mea, doar sunt mai atentă la fericirea mea, la lucrurile care mă binedispun. 

Privind în jur mi-am dat seama că starea mea proastă din ultimele luni s-a reflectat și în exterior. Cu toții avem suișuri și coborâșuri. Eu am perioade când nu găsesc motivația și energia de a avea grijă de căminul meu, dar după un timp mă împing de la spate să ies din acea etapă și să revin la forma mea cea mai bună. 

Sunt o fire vizuală și îmi place ca lucrurile care mă înconjoară să fie frumoase.  Îmi aduce bucurie să am flori pe pervazul de la geam, să coc o prăjitură cu piersici sau să simt mirosul de podele parfumate, proaspăt spălate. 

Totuși uneori ne lipsește chiar simpla motivație de a începe. Când pățești asta fii blândă cu tine și începe cu pași mici. Dacă ești foarte ocupată sau obosită, scrie pe o foaie de hârtie câteva lucruri de care vrei să te ocupi și care să nu îți răpească mult timp. 

Făcând așa, puțin câte puțin, în fiecare zi, vei face să strălucească locuri din casa ta care înainte, numai gândindu-te la ele, te apuca durerea de cap. 

Dragă prietenă, tu ești Floarea Casei! Tu înfrumusețezi cu mâinile tale căminul tău și pui căldură în sufletele celor care îi pășesc pragul. O faci prin mâncarea pe care o gătești, prin curățenia pe care ai făcut-o, creând odată cu ea o atmosferă de serenitate, prin cuvintele calde în spatele cărora stă dragostea ta pentru Dumnezeu. 

Sper că aceste cuvinte pe care ți le-am spus să îți ridice fruntea obosită și să găsești în ele motivația de care ai nevoie. 

Te îmbrățișez cu drag, 

Andreea 

11 comentarii:

  1. Atât de frumos spus: tu ești floarea casei! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. In momentul de față sunt o floare veștejită 😭. Săptămâna 37 de sarcina, m-am trezit cobză de răcită și cu un băiețel cu nevoi speciale. Deci cam greu îmi ridic moralul. Poate daca as avea o tableta de ciocolata mi-aș revenii 10% 🤪. Dar așa cum zici draga mea, starea noastră influențează totul in casa. E nevoie de noi sănătoase fizic, mental și nu în ultimul rând sufletește!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești o floare cu un boboc, una din cele mai frumoase pe care le-am cunoscut!! E normal sa te simți așa, dar după ploaia aceasta cerul tău va fi din nou senin!

      Ștergere
    2. Sanatate multa Carmen si nastere usoara. 😘

      Ștergere
    3. Maica Domnului să te acopere și să-ți vină în ajutor, dragă Carmen! Și pe mine mă binedispune ciocolata. :)

      Ștergere
  3. Multumesc de sfaturi Andreea. Si eu sunt intr-o perioada in care imi trebuie un mic impuls sa aduc la zi treburile ramase putin in urma. Mi-au mangaiat sufletul cuvintele tale: noi suntem Floarea Casei. Deja ma simt mai bine. 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă îmbrățisez cu drag, sunt convinsă că deja faceți foarte multe. Încetișor le veți rândui pe toate.

      Ștergere
  4. Ce gânduri minunate! Mulțumesc mult, Andreea, Floarea casei!

    RăspundețiȘtergere