vineri, 12 mai 2023

Ziua 12- O zi ploioasă






Azi dimineață am mers până la medicul de familie pentru o adeverință. Plouase cu câteva ore înainte, iar întreaga natură părea că se bucură de darul Lui Dumnezeu. Am admirat trandafirii înfloriți, copacii de liliac, diferitele flori plantate în spațiile verzi din jurul blocurilor. Îmi place foarte mult această perioadă din an. 

La întoarcere am intrat puțin în catedrală. M-am rugat Mântuitorului să întoarcă inima mea spre El și să nască în ea dragostea pentru El, să mă ierte pentru toate greșelile. M-am rugat pentru copii și pentru soțul meu. 

Odată ajunsă acasă, am frământat un aluat. Pe drum îi spusesem Andreei într-un mesaj că aș mânca niște gogoși. 

După-amiază a început ploaia. Le-am culcat pe fetițe iar cât timp a stat aluatul la crescut, am băut o cafea și am mai citit câteva pagini din noua carte. Apoi am făcut gogoșile care au ieșit tare gustoase.

Voi ce ați făcut astăzi?





8 comentarii:

  1. Când sunt în stare să frământ o sa fac și eu gogoși!
    Yamyyy, ce bune sunt!
    Te îmbrățișez, Andreea draga!
    Ce bine ai făcut că ai dat și pe la biserica🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă gândeam că ce putere primim când suntem în contact cu biserica, cu Maica Domnului, cu sfinții...
    Chiar și o scurta trecere pe la biserica ne aduce o stare de pace și bucurie😘😘😘 că la urmă sa ne iasă toate bune🥰🤗🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine atara gogoșile! Mmmm cred că fac si eu maine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gând la gând. Toate blogurile vor mirosi mâine a gogoși. :)))

      Ștergere
  4. 😄Va pup fetelor, văd că ne-am adunat aici, toate iubitoarele de gogoși!

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu…😄
    Am făcut langoși cu varza și chimen pentru vineri și langoși cu branza și cascaval pentru sâmbătă, pentru ca urmează un drum lung ☺️
    La noi e o vreme atipica, încă nu au înflorit trandafirii, e foarte frig și bate vântul in rafale puternice. Dar vor înflori bujorii și se vor arăta primii boboci de trandafir pentru Sf Împărați, Constantin și mama sa, Elena.

    RăspundețiȘtergere