joi, 4 mai 2023

Ziua 4-Odihna


Pentru ziua de astăzi aveam multe planuri. Din păcate, încă de ieri, Maria face febră, iar eu sunt singură cu copii acasă, soțul meu fiind plecat în interes de serviciu. Astăzi am lăsat toată treaba și am tras un pui de somn la amiază când au dormit fetițele. Când m-am trezit am fost foarte mirată să constat că am dormit 4 ore!! Nu pot să cred cât de obosită am fost!
Uneori, când ești prea epuizată, cel mai înțelept lucru este să îți asculți organismul și să ii oferi odihna de care are nevoie. Vasele și podelele pot aștepta, iar pentru cină poți face ceva simplu și toate vor fi bune. 
Important este să fii și tu bine!♥️



6 comentarii:

  1. Așa este! 😊
    Totul poate aștepta, iar timpul cu copiii și momentele frumoase să încercăm să le prețuim. Într-o clipă au zburat…
    Însănătoșire grabnică Mariei! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Multă sănătate!Și fetița mea face febră,bănuiesc că are roșu în gât!
    Și da ,cel mai bun lucru este să te odihnești!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău să aud asta, multă sănătate și ție putere!!

      Ștergere