vineri, 5 mai 2023

Garderoba primăvară-vară: sandale și papuci

 Suntem în ultima lună a primăverii, iar vremea se încălzește tot mai mult. Sezonul sandalelor va începe cât de curând așa că astăzi m-am uitat puțin pe internet și vreau să vă arăt și vouă ce mi-a plăcut. Ultima mea pereche de sandale a fost de la Anna Cori, am apreciat calitatea produsului, așa că am vizitat astăzi și site-ul lor. 

Modelul acesta îmi place, talpa este destul de asemănătoare cu ce am avut eu, deci vă pot spune că este comodă. Sunt drăguțe și practice, nu?

Acestea sunt deosebit de frumoase, dar prețul îmi pare cam piperat. În luna august vor fi reduse, eu zic că merită urmărite. 



Ce spuneți, ce papuci frumoși, nu? Au un preț foarte bun, având în vedere că sunt din piele naturală, deci mă gândesc să nu ratez ocazia. 



Acestea mi-au plăcut încă de anul trecut, sunt foarte finuțe și potrivite atunci când îmbraci o ținută mai elegantă. 


Alte descoperiri mai recente, îmi plac mult!



Vouă ce modele de sandale vă plac? 




15 comentarii:

  1. Și eu caut o pereche comode și finuțe. Un roz pudrat sau crem, însă mi-aș dori să fie pe gleznă. Nu înțeleg de ce nu se mai fac.. sau nu găsesc eu. Sandalele care subliniază glezna arată atât de frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pot imagina cam ce zici...da, deși acum se poartă sandalele cu talpa groasă eu sunt o clasică și îmi place cum arată un model mai finuț pe piciorul unei femei. Ii dă o notă de grație, de eleganță.

      Ștergere
  2. Prima pereche e favorita mea🤗😍

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu urmăresc deocamdată tenesi sa îmi iau dar as vrea și sandale cu toc mic și gros!
    Cei de la epantofi îmi plac !
    Am mai găsit Kalapod zsi eu au drăguțe și accesibile la preț!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat acum la ei pe site, da, sunt preturi bune.
      Te îmbrățișez și îți doresc o noapte liniștită!!

      Ștergere
  4. Eu nu ies din adidași vara. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am cumparat de doua ori de la Anna Cori, o data din magazinul fizic (cizme lungi) si o data online. Online am luat in 2020, cand m-a cam speriat inceputul pandemiei pentru modul in care se schimba lumea cu repeziciune. Sunt o femeie atipica cand e vorba de pantofi (adica am numai strictul necesar) si-am realizat atunci ca nu prea mai am cu ce sa ma incalt, iar prin magazine nu se putea merge ca inainte. Asa ca stresul pandemiei s-a reflectat in comanda :) pentru ca mi-am luat atunci patru perechi, toate cu talpa joasa, pe care le am si azi: sandale romane, balerini, ghete scurte si pantofi sport. La toate s-a potrivit marimea. Incaltamintea e foarte buna, rezistenta, de calitate, din piele, intr-un stil clasic spre modern. Dar preturile sunt mari, de aceea la Anna Cori trebuie sa urmarim reducerile.
    Urmaresc si Marelbo, care e tot un producator roman. Are tot incaltaminte din piele naturala, tot de calitate, insa intr-un stil mai putin actual. Dar preturile sunt bune, accesibile. La Marelbo nu gasesc chiar mereu ceva care sa-mi placa, dar de multe ori gasesc (au si sandalute pentru copii, tot bune, din piele si pantofi sport buni pentru barbati). De exemplu acum, sandalele astea sunt destul de dragute, chiar daca nu sunt stilul meu neaparat:
    https://marelbo.com/ro/sandale-dama/4156-sandale-dama-5058-maro-combinat.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilaria, îți mulțumesc pentru vizită!! Mereu mă bucur când descopăr o nouă cititoare!🤗
      Să știi că în această privință semănăm, și eu am strictul necesar când vine vorba de încălțăminte. Vara am o pereche de sandale, una de șlapi și mai o pereche de sandale pe care o folosesc când merg la vreun eveniment deosebit.
      În general îmi cumpăr încălțăminte din piele pentru că este mai rezistentă iar eu de mulți ani am probleme cu picioarele și o încălțăminte incomodă, din alte materiale, îmi obosește picioarele și mai mult.
      Am avut încălțăminte de la Marelbo in anii trecuți. Cizmele au fost ok, in schimb pantofii eleganți și balerinii, mereu mă strângeau, îmi chinuiau picioarele. În schimb, am cumpărat de la Marelbo cizmulițe de iarnă pentru copii și mi-a plăcut că aveau o blană groasă in interior și talpa mai înaltă.

      Ștergere
  6. Admir picioarele îngrijite încălțate cu sandale feminine. Dar de 14 ani, de când locuiesc la munte, eu nu mă mai împac cu sandalele, resimt mereu frigul la picioare dimineața și seara dacă sunt pe afara sau in miezul zilei dacă mă aflu in mașina sau in încăperile cu aer condiționat😖
    O profesoara de la universitate ne-a ținut o data o prelegere despre cum se poarta sandalele, eram numai fete la secția mea… parca o aud și acum: “Sandale fara toc purtam la piața, la picnic sau la plaja, cele cu toc numai cu dresuri fine de 8 DEN!”
    Îmi plac foarte mult pantofii decupați care îmbracă degetele și călcâiul și se închid cu bareta peste glezna, dar și acest model are dezavantajul ca “taie” vizual piciorul și nu da bine cu lungimea mare a fustelor/rochiilor pe care le port eu, așa ca rămân la balerini sau pumps cu toc de 2-3 cm ☺️
    Și eu urmăresc cu interes postările. Să vină ideile, dar sa fie și timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa aș face și eu dacă aș locui într-o zonă de munte, pur și simplu nu pot răbda frigul la picioare, mă apucă niste dureri!
      Dresuri de 8 den? Nu am purtat niciodată, cred că le-aș rupe in jumătate de oră😆! Eu nu știu ce dresuri sa îmi cumpăr să fie mai rezistenți! Trebuie sa ajung la magazinul Calzedonia, cei de acolo parcă m-au ținut mai mult timp.

      Ștergere
  7. Sandalutele pentru tinuta eleganta imi plac. Eu port sandale si pantofi cu toc subtire mic-mediu, si tot cu cele de la Anna Cori ma impac cel mai bine, insa cumpar doar cand sunt reduceri.

    RăspundețiȘtergere