joi, 31 octombrie 2019

O plimbare plăcută!







   Săptămâna aceasta am profitat de vacanta și am venit cu copii sa petrecem câteva zile la mama mea.
  Vremea a fost mai prietenoasa astăzi asa ca, pe la ora prânzului, am ieșit cu ei sa facem câteva cumpărături. Înainte de plecare m-am gandit ca pe drum o sa îmi fie greu cu bagajele și cu Arsenie obosit, în brate. Dar, încă o data Dumnezeu mi-a arătat că lucrurile decurg cu totul diferit fata de cum ne imaginam noi. A mers singurel tot drumul, de mana cu noi, foarte cuminte și bucuros. Ne-am uitat după tufe, flori, melci asa cum facem la fiecare ieșire. Asta e plăcerea noastră! 
La intoarcere ne-am abătut în curtea bisericii din zona sa vedem un excavator:). Nu am putut sa nu observ ce trandafiri frumoși și alte minunății de flori se găseau de-a lungul aleii. Cu totul deosebita a fost nuanța trandafirului din prima poza! 




7 comentarii:

  1. Ce frumos!

    Ce rau imi pare ca se termina vacanta! Mai voiam macar o luna de pauza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și mie! Lasă că acus vin sărbătorile!😉

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cum se face, dar pe la biserici sau manastiri florile sunt mai frumoase ca oriunde. Vacanta placuta cat a mai ranas din ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca atunci când faci un lucru ca pentru Dumnezeu te strădui sa fie cât mai frumos! Asa și trebuie sa infrumusetam casa lui Dumnezeu, de acolo vine toată puterea și odihna noastră!Te îmbrățișez!!

      Ștergere
  4. Mă bucur pentru plimbarea voastră...zile frumoase sa aveti!

    RăspundețiȘtergere