marți, 15 octombrie 2019

Hainele de casa ale copiilor





Saptamana aceasta facem ordine, dupa cum ne indeamna Irina in provocarea "Caminul tau, un colt de rai".
Pentru astazi mi-am propus sa ma ocup de dulapuri, vreau sa scot articolele de vara si hainele mici si deteriorate ale copiilor.
Am fost incantata sa gasesc pe blogul Ancutei o idee foarte buna pentru aranjarea hainutelor de casa ale copiilor. E foarte simplu, doar impachetezi impreuna un pantalon si o bluzita de casa. Copilul doar isi ia pachetelul cand trebuie sa se schimbe fara sa mai intoarca tot raftul de haine. Multumesc Ancuta!
Va las aici articolul ei referitor la organizarea hainutelor, o sa ramaneti impresionate!





7 comentarii:

  1. Organizarea si ordinea e un domeniu care-mi place mult. Desi cand eram copil eram foarte dezordonata, iar mama era disperata.
    M-a disciplinat un baietel de 4 ani care si-a impaturit perfect puloverul in fata mea. M-am simtit rusinata ... si asta a fost.
    Pentru fetita mea nu merge metoda cu hainele de casa imperecheate pentru ca vrea sa-si aleaga ea cum sa le combine.
    I-am facut un raft doar cu haine de casa, pijamale si chilotei, la nivelul ei, sa poata ajunge.
    In partea din spate a raftului este un teanc haine de casa subtiri si langa el un teanc cu pijamale subtiri. In fata celor doua este un teanc cu haine de casa mai groase, respectiv un teanc cu pijamale mai groase.
    Iar in spatiul ramas liber, in lateral, langa pijamale, sunt chiloteii impaturiti, pusi in cateva teancuri mici.
    Teancul de haine groase are la baza tricourile cu maneca lunga, iar deasupra pantalonii.
    Cand se schimba sezonul numai fac rocada intre teancuri.
    Isi poate lua orice din raft fara sa faca mare dezordine. Dar inca o invat cum sa-si faca usor loc cu mana deasupra unei haine pe care vrea s-o scoata din raft asa incat sa nu faca varza tot.

    Aplic metoda Ancutei, care este foarte buna, la pijamale, adica pun pantalonii impaturiti in interiorul bluzei impaturite. La fel fac si cu ale noastre.
    De asemenea o folosesc si la lenjeriile de pat (pun inauntrul cearceafului de plapuma impaturit toate celelalte elemente). Am un raft dedicat lenjeriilor de pat si asa se vad bine toate. Cand scot una o scot usor, cu toate odata (pentru ca-s inauntru).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte practica metoda ta, o sa țin cont de ea când o sa aibă Irina un dulap mai mare pt hainele ei. Deocamdata ii țin hăinuțele într-o servanta, mi se pare suficient de încăpătoare pt mărimea hăinuțelor ei. Rochițele sunt pe umerașe în dulapurile mari.
      Iti mulțumesc pentru sfaturi, sunt foarte practice toate!

      Ștergere
  2. Eu fac pachete complete cu haine se gradinita a.i., dupa ce plec la job, sotului sa ii fie mai usor s-o imbrace. Si eu obisnuiesc sa cuplez bluza si pantalonul (dupa grosime, dupa starea hainelor). Era o vreme cand isi alegea si nu era de acord cu propunerile mele, dar, in timp, s-a mai domolit. Insa sunt atenta la sesizari gen: nu ma simt bine cu bluza asta, nu imi plac astea pe gat (nici eu nu le suport, simt ca ma sufoc). Tb sa ne facem viata mai usoara caci avem multe de facut zi de zi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Heloo, sunt singura rămasă pe lumea asta care nu s-a gândit la metoda asta? 😂
    Ce bine te-ai gândit sa pregătești si hainele de grădiniță, ce mai, ești o gospodina adevărată, doar ca nu vrei sa recunoști!! ☺️

    RăspundețiȘtergere