marți, 8 octombrie 2019

Ce am purtat marti!



17 comentarii:

  1. Mulțumesc! Bluza e de la Orsay de anul trecut, am primit-o cadou.
    Și crucea mi-a fost dăruită anul acesta de ziua mea, cumpărată tocmai din Rusia!🙂Țin foarte mult la ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Jos palaria! Eu sunt friguroasa, nu mai reusesc sa port fuste de cand s-a lasat frigul. Dimineata la 6 si ceva cand plec de acasa mi se pare foarte rece...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici dacă porți un ciorap mai gros? Și eu sunt friguroasa de fel dar nu am mai purtat pantaloni pe afara de ani de zile. Ii drept ca nu ies din casa decât pe la 8 dimineața.

      Ștergere
    2. Poate doi ciorapi mai grosi, iar unul sa fie gros, fara talpa, stii ce zic! :-)) Ideea e ca am niste probleme cu spatele inca din copilarie si de ceva timp am devenit mai sensibila si ma resimt imediat.

      Ștergere
    3. Da! Trebuie sa ai grija de tine! Multa sănătate îți doresc!

      Ștergere
  3. Un outfit frumos, care se agauga sufletului tău și mai frumos!
    Pupici🙏🙏❤️🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc... Ah, cum as vrea sa fie sufletul meu frumos!
      Noapte bună! 🤗

      Ștergere
  4. Fain. Cam asa ma imbrac si eu, fuste pana la genunchi si bluze sau camasi. Vreau sa trec pe rochii, ca sa nu mi mai bat capul dimineata cu combinatiile. La pantaloni am renuntat iar, am doar niste blugi pt.cand ies din casa la piata, sau ceva activitati mai dinamice. Eu ma bucur ca a venit anotimpul meu preferat si scot si eu esarfele la inaintare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, și eu vreau rochii! Am în plan sa îmi cumpăr material și în noiembrie sa merg la o doamna croitoreasa sa îmi facă o rochita asa mai de zi.
      Îți doresc o zi frumoasa, ma bucur ca mi-ai scris!

      Ștergere
  5. Mai nou îmi place și mie rozul. Ăsta deschis, delicat. În trecut nu suportam culoarea. Dar oamenii se mai schimbă.
    Faină ținuta ta! :)

    RăspundețiȘtergere