duminică, 27 octombrie 2019

Caminul tău, un colt de rai! Saptamana 4

     Astăzi se împlinesc 3 ani de când tatăl meu a plecat la Dumnezeu... 3 ani de când nu l-am mai văzut....
     Ieri i-am făcut un parastas la biserica... sa il ierte Dumnezeu si sa il odihneasca! Săptămâna viitoare o sa ajungem și la cimitir...


     Săptămâna aceasta a fost despre odihna, pentru mine a fost una obișnuită. Mi-am făcut treburile zilnice, nu am mai adăugat și alte sarcini pe lista. Am călcat doar o perdea și am pus-o la loc. Ce bine arata o casa cu perdele în geamuri și covoare, parca îndulcesc camera, o fac mai odihnitoare. Sunt o clasică, asta e ceva sigur!


     Vineri am făcut mâncarea și putina ordine pentru ca sâmbăta a fost sărbătoare. Ce bine ar fi sa fac asta mai des, chiar ne-am odihnit in aceste doua zile.
     Azi dimineață am pregătit cafea într-un termos și la sfârșitul liturghiei i-am servit pe prietenii noștri iubitori de cafea, ca și noi.


     La noi în casa cineva e tare nerăbdătoare sa vina iarna. În fiecare dimineață se uita la acoperișul clădirii de peste drum, poate, poate vede zăpadă. Asculta cântecele de Crăciun, la baie canta cu fratele ei "Moș Crăciun cu plete dalbe" și seara vrea sa citim cărți cu tema de Crăciun. Evident ca exact la fel am fost și eu când eram copil! Îmi aduc aminte ca ii scriam lui Dumnezeu dorinte(ca vreau sa ningă) pe geamurile aburite de la balcon. Dulce copilărie, cum as putea opri timpul sa ma bucur cât mai mult de copilasii mei?




Asa a fost săptămâna mea, va doresc sa aveți parte de o duminica frumoasa! 






4 comentarii:

  1. Cred ca toti avem problema asta cu timpul, poate ca trebuie sa invatam sa prioritizam mai mult!

    Zile senine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ar fi sa facem asta!
      Mulțumesc, și eu îți doresc numai bine!

      Ștergere