duminică, 20 octombrie 2019

Caminul tau, un colt de rai !Saptamana 3

Uau, cum a zburat si saptamana aceasta! Incheiem astazi a treia saptamana din provocarea "Caminul tau, un colt de rai"! Mi s-au parut putin obositoare zilele acestea dar pe de alta parte acum ma bucur de ce am reusit sa fac.
Luni a fost sarbatoare si am fost la catedrala singura, m-am bucurat de slujba. Evident ca numai dupa copii m-am uitat, ma apucase un dor de ai mei:))


Marti m-am apucat de dulapurile de haine, in sfarsit! Am pregatit si o plasa cu haine pentru copii saraci, urmeaza sa le duc maine!
Miercuri am spalat covorasele de la intrare in casa, erau foarte murdare.
Am facut curat in pantofar, am pus in el incaltamintea de toamna.
Am spalat candelutele!!Vai, sa imi fie rusine, ca am tot amanat spalarea lor. Sunt asa bucuroasa sa le vad acum curate!


Mi-am dorit sa improspatez sufrageria, pfff...atata praf se aduna! Intai am maturat balconul si am udat florile. M-am gandit, ce mare lucru, chiar si un simplu maturat si ce bine arata dupa!


Am bagat perdeaua la spalat, si pe cea de la bucatarie! Am sters de praf sus pe mobila si garnisa! La insistentele mele:)sotul a tras canapeaua si am aspirat si am spalat sub ea dar si in lada unde pun lenjeria de pat. 


Sambata a fost o zi plina! Dupa ce m-am chinuit vineri sa repar calcatorul, am hotarat sa cumparam  unul nou! Am incheiat prietenia cu Tefal si am luat un Philips. M-am bucurat ca am gasit in Lidl pijamale pentru Irina, foarte frumoase, rosii, la numai 35 de lei! In mall erau 70(!!).
Cand ne-am intors acasa am pus castraveti la murat, Iri m-a ajutat!


 Mai spre seara am sters praful si am dat un aspirat+ spalat pe jos unde a fost nevoie!


Cam asta am reusit zilele astea, eu sunt multumita! Acum ne bucuram de ziua de duminica si ne odihnim!




11 comentarii:

  1. Săptămâna frumoasa, Andreea!

    Îmi place candeluta ta f mult!
    În ce oraș locuiești? Spuneai ca ai fost la catedrala! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. ☺️După cum vezi iau foarte în serios provocarea!Mai ales săptămâna asta!😄

      Ștergere
  3. Ce hărnicie pe aici! Mai sunt castravetii buni de pus pentru iarna? Eu habar nu am, de regulă pun vara pentru ca am in grădină.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei na, tu vorbești? Tu ești albinuta!
      M-ai întrebat de castraveți dar nu știu ce sa îți răspund. De ce nu ar putea sa fie buni pt murat?
      Ești o norocoasa ca ai o gradina!!

      Ștergere
  4. Ooo, ce păcat!
    În privința treburilor, asa e când stai acasă, mai lucrezi, te mai odihnești!
    Aștept sa citesc cum a fost săptămâna ta! ☺️

    RăspundețiȘtergere