luni, 7 octombrie 2019

Căminul tău, un colt de rai! Saptamana 1


Anul acesta mi-am dorit tare mult sa particip și eu la provocarea lansata de Irina, autoarea blogului Dulce Casa.
Aici gasiti detalii despre aceasta provocare:

https://dulcecasa.blogspot.com/2019/10/provocarea-de-octombrie-caminul-tau-un.html

     Saptamana a inceput nu prea bine, copii s-au imbolnavit asa ca i-am tinut acasa cateva zile. Faptul ca mi-am petrecut saptamana mai mult in casa m-a ajutat sa ma linistesc, cumva sa ma regasesc.
     Daca analizez putin saptamana care a trecut pot spune ca am trait cu teama, teama pentru sanatatea copiilor. Irina a fost racita, apoi a avut afte dureroase pe limba, apoi s-a chinuit cu un dintisor care nu voia sa iasa, apoi au urmat niste probleme la unghiutele de la mana. Au fost lucruri minore dar tare m-am intristat sa o vad cum sufera. Pe de alta parte, mi-am amintit de un cuvant care spune ca Dumnezeu ii cheama uneori prin boala pe cei departati de el. Da, chiar m-am lasat dusa de val, de grijile vietii, l-am pus pe Dumnezeu pe alte locuri in viata mea, am tot amanat rugaciunea, nu am mai avut dispozitia sufleteasca pentru cele sfinte pentru ca le-am neglijat.
     Am observat ca ma atrage telefonul pana peste masura, el e cel care ma incarca psihic si emotional cel mai mult. Atatea grozavii in lumea asta, apoi atatea reclame, asa multa informatie uneori chiar si fara rost. De ceva timp nu mai intru pe internet miercurea si vinerea, il las deschis, dar evit diferitele cautari. Gasesc multa bucurie si liniste in acele doua zile. Saptamana aceasta am citit revista Familia Ortodoxa si in timp ce citeam ma gandeam, cat de mult poate sa bucure sufletul o lectura ziditoare.
     Imi doresc foarte mult sa ma desprind putin de agitatia zilnica si sa-mi indrept gandurile catre Dumnezeu. Pentru inceput imi propun sa spun cateva minute dimineata si la amiaza Rugaciunea inimii si seara sa imi fac canonul de rugaciune.
     Va doresc o saptamana frumoasa si sper ca si voi sa cautati mici momente de linistire pentru sufletul vostru, cred ca avem atat de multa nevoie de asta! 




2 comentarii:

  1. Te aprob în tot ceea ce ai scris. Doamne ajuta sa reușești ce îți propui! Sa știi ca și eu mai aveam obiceiul sa scriu ce aveam uneori pe suflet, tot asa, ca o convorbire cu Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  2. În asemtinetul vostru fetelor sunt și eu🤗🤗🤗

    RăspundețiȘtergere