joi, 10 octombrie 2019

Revedere!


     Azi dimineață, după ce l-am lăsat pe Arsenie la grădiniță, am fugit sa o revăd pentru câteva minute pe una dintre cele mai dragi prietene de-ale mele. Acum 2 ani a plecat din oraș și acum ne despart aproape 600 de km. Ce dor mi-a fost de ea! Fata aceasta e ca o perluta prețioasă în viata mea, foarte mult m-a odihnit prietenia cu ea! Cat de frumoși sunt unii oameni, scot doua cuvinte pe gura și reușesc sa îți umple inima!
     Mi-a dăruit aceasta eșarfă minunata, ce bine ma cunoaște, am sa o port cu gândul la ea! 

9 comentarii:

  1. Ce frumos, Andreea!
    Prieteniile adevărate sunt pe viață...
    Fiți binecuvantate 🙏❤️❤️❤️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dar frumos! E un lucru minunat sa ai parte de astfel de prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o prietenă foarte bună. Ne cunoaștem de 18 ani. Tot așa, e departe. Dar vorbim la telefon.
    Îmi plac mult eșarfele. Mai ales cele albastre. Să o porți cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, știu, unii oameni rămân pentru totdeauna, chiar dacă nu te vezi des cu ei, chiar dacă nu vorbiți zilnic la telefon...sunt pur și simplu pe inima ta, nu?
      Mulțumesc, sa știi ca o port foarte des!

      Ștergere
    2. Tu ce mai faci, cum mai ești?

      Ștergere