miercuri, 6 noiembrie 2019

Caminul tău, un colt de rai! Saptamana 5

     Duminica am incheiat și ultima săptămână din provocarea Caminul tău, un colt de rai! Ii mulțumesc Irinei pentru aceasta provocare, a fost o luna tare interesanta, chiar îmi doresc sa mai particip și anul viitor.
     Provocarea din ultima săptămână, aceea de a avea grija și de noi, se prelungește la mine pana când voi vedea cifra 57 pe cantar. 😄Da, ați ghicit! Sunt la dieta!
     In acesti 7 ani de cand sunt casatorita am reusit sa pun pe mine 10 kilograme! Oooo daaa!
Zilele trecute mi-am cumparat un cantar și împreună cu prietena mea A. am inceput dieta Fix la Fix. Dacă sunteți curioase despre ce este vorba, aici găsiți principiile dietei. 

Sunt tare bucuroasa ca am luat aceasta decizie, e un moment pe care l-am tot amanat, ba chiar era o vreme in care eram resemnata si spuneam ca la mine cifra de pe cantar doar urca. Total gresit, cu putina hotarare, putin efort si multa perseverenta o sa reusim.
Partea frumoasa este ca tinem impreuna dieta, ba chiar de astazi ni s-a mai alaturat o prietena, si ne incurajam una pe alta, mai glumim, ne trimitem poze cu ce avem in farfurii. Sunt doar cateva zile de cand tinem si am inceput sa slabim. E ca o provocare distractiva din care ai numai de castigat!

Despre asta a fost in ultima saptamana a provocarii, va doresc zile frumoase si multe multe ganduri bune!

8 comentarii:

  1. :)) Eu la 7 incep serviciul, nicio sansa sa mananc atunci sau sa gust ceva la ora 10, sunt in priza pana la 11, cel putin! Asadar, succes cui poate tine fixul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eventual dacă ai Facebook poți întra pe grupul fix la fix și vezi cum fac fetele de acolo, cele care merg la lucru. Trebuie sa existe o soluție!

      Ștergere
    2. Nu am Facebook. �� Probabil o solutie exista, dar nu si intr-un loc unde lucrezi cu publicul, unde nu ai bucatarie sau sala de masa si mananci la locul faptei, ca mine, si printre 2 solicitari, mai iei o imbucatura. �� Statul pe scaun din ultima vreme isi spune cuvantul, nu se vede foarte mult, dar e suficient ca simt eu. O sa vad ce pot face!

      Ștergere
    3. Da, atunci te înțeleg. Măcar sa te menții și când nu ești foarte obosita sa ieși la cate o plimbare. Te aerisesti la minte și faci și mișcare.

      Ștergere
  2. bunaa!te rog sa-mi trimiti adresa pe mail, ca sa expediez darul :).Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu tot la sapte incep, dar incerc. Stiu pe cineva care a slabit foarte mult mancand la ore fixe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Laurita! Te susțin! Eu am slăbit 2 kg într-o săptămână! Și prietena mea, cea de care vorbesc a slăbit în vara, 6 kg în 2 luni. Mi se pare foarte ok!! Eu as fi tare mulțumită dacă as reusi asa.

    RăspundețiȘtergere