joi, 21 noiembrie 2019

Supa crema de conopida cu crutoane





Zilele trecute am făcut o supa crema de conopida tare bună. Le-a plăcut mult copiilor și soțul meu a mancat 2 farfurii pline! Deci supa mea a avut succes. M-am gândit sa o aduc și aici, poate o încercați și voi!
Ingrediente:
O conopida mare
O ceapa
Un morcov
Doi cartofi
3 căței de usturoi
Câteva linguri de ulei
Sare, piper, vegeta după gust
O linguriță de cimbru uscat (esențial!)

Cum o preparam:
Ceapa se taie cubulețe, morcovul se da pe răzătoare, cartofii cubulețe mici. Se călesc toate în câteva linguri de ulei, pana ceapa se înmoaie. Se adaugă usturoiul zdrobit, cimbrul și restul de condimente. Turnam 1 l de apa peste. Fierbem 10 minute.
Conopida se desface buchetele și se adaugă în oala. Se completează cu apa pana acoperă conopida. Se fierb toate.
Dupa ce oprim aragazul lăsăm supa câteva minute sa se dogoreasca apoi o blenduim. Mai adăugăm sare dacă e nevoie.

Crutoanele:
Cateva felii de pâine se taie cubulețe. Se pun într-un castron. Se presară sare peste, o linguriță de oregano uscat (nu îl ocoliți) și putin ulei turnat asa în șuviță. Se amesteca totul cu o lingura. Se dau la cuptor. Din când în când se întorc. Se fac foarte repede.

Cred ca secretul acestei supe sta în condimentele acestea doua: cimbru și oregano. E pur și simplu delicioasa!

Va îmbrățișez! Spor în toate!

5 comentarii:

  1. Eu am avut pt ieri supa crema de năut cu avocado!
    Maine voi face de broccoli! Și voi mai găti și linte verde 😘😘😘
    Mulțumesc pt postare și comentariile de pe pagina mea 🙏😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare am impresia ca tu gătești bine! Aștept o postare cu ceva retete! ☺️

    RăspundețiȘtergere