luni, 2 decembrie 2019

Mozaicul lunii noiembrie

Ma uit peste fotografiile de luna trecuta și constat cu mulțumire ca am avut o luna plina și frumoasa. 
Am fost 3 sărbătoriti din familia noastră, ocazii în care mi-am făcut curaj și am făcut doua torturi de post. Destul de bune pentru o incepatoare ca mine:). 
Cu ajutorul lui Dumnezeu ne-am cumparat o mașină de spălat vase. Urmează sa o montam zilele acestea, sunt tare curioasa de ea. Prietenele mele îmi spun ca au mai mult timp liber și nu mai consuma asa  de multa apa. Ar fi minunat, abia aștept! 
Spre sfârșitul lunii am primit o veste mare. Personal ma bucur de aceasta binecuvântare si incerc sa țin fruntea sus, asa cum cred ca i-ar plăcea Lui Dumnezeu. 

Pentru voi cum a fost luna noiembrie? 

10 comentarii:

  1. Ce frumos :) Si eu as fi tentata de o masina de spalat vase, momentan intreb in dreapta si-n stanga daca merita sau nu :) Noiembrie la mine a fost cu renovarea, praf, lucruri mutate de colo colo, lavabil...cam asta a fost :D Ma bucur pentru tine Andreea, ca ai avut o luna frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga de tine!!Lasă că în câteva zile o sa îți pui căsuța pe picioare și apoi... Cine o sa fie ca tine? :)
    Referitor la mașină, și eu am auzit numai lucruri bune, îți spun și părerea mea dupa o luna de folosire☺️

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumim!! Sa ajute Dumnezeu sa avem parte amândouă de ele!
    Felia din poza mare era de la tortul de post făcut de mine(cu crema de portocale), în schimb pe cel cu masinute l-am cumpărat. Pe atunci încă nu începuse postul.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani cu sanatate si veselie!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am masina de spalat vase din 2009 si face toti banii!sa te bucuri de ea!foarte bine arata torturile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa știi ca am citit azi-noapte postarea ta de pe blog cu mașina de spălat😀

      Ștergere