marți, 31 decembrie 2019

Mozaicul lunii Decembrie

O luna frumoasa! Am început-o cu vizitele pe la medici, apoi am stat câteva zile acasă sa ma însănătoșesc. Copii au avut serbările, ne-am bucurat pentru ei. După jumătatea lunii am primit o veste mare pe care o vad ca un dar mare de la Dumnezeu de care nu ma simt vrednica. Unii s-au bucurat pentru mine, alții m-au compătimit. Am reușit sa ma spovedesc, după o perioada îndelungată în care am amânat, găsind tot felul de motive prostești. Cum pot sa fiu uneori, sa fug de ce-i mai bun în viata mea, de sursa mea de fericire, de putere, și în același timp sa ma întreb de ce îmi este asa de greu sa le duc pe toate. Cu adevărat spovedania este o taina, mai presus de înțelegerea mea, dar de fiecare data am simțit puterea de a merge pe drumul meu. O mai pot asemăna și cu o baie, o spălare a ochilor sufletului meu, ca să pot vedea cum trebuie sa trăiesc corect, cu sufletul liniștit. 
Am încheiat luna cu o vizita de câteva zile la nașii copiilor noștri. Ma bucur când pot sa fiu în preajma unor oameni de la care pot sa iau exemplu, asa multa nevoie avem de oamenii buni.
Este ultima zi din an, va doresc sa aveți un an nou fericit, cu putere de a depăși ispitele, cu recunoștință în inima și multa multa bucurie în toate!!

12 comentarii:

  1. Ce veste minunata, Andreea!
    Sa fii sănătoasa și sa naști un copil sănătos!
    Toate binecuvântările lui Dumnezeu sa se reverse asupra ta și a casei tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți mulțumesc scumpa mea! Și voi sa fiți mereu ocrotiți de Dumnezeu! An nou fericit!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta!sa ai un an cum iti doresti!si felicitari pentru sarcina!

    RăspundețiȘtergere
  4. UN an nou cu multa sanatate si sarcina usoara .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mihaela!! Sa ai și tu un an plin de binecuvântări! 😊

      Ștergere
  5. Iti doresc, intai de toate, multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-aș putea să mai adaug? Va fi un an bun, fără îndoială! Ești vrednică, dacă El a hotărât așa! �� Să fiți bucuroși și sănătoși!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun sau nu, nu avem de unde sa știm, nădăjduim în mila Lui Dumnezeu! Cu ajutorul Lui le vom duce pe toate! Mulțumim pentru gândurile bune, la fel va doresc și eu!

      Ștergere
  7. Mulțumesc Luiza💖Te îmbrățișez!!

    RăspundețiȘtergere