luni, 23 decembrie 2019

Ma bucur ca..

Am un blog descoperit de putini oameni, nu e cine știe ce, dar e o firimitura din viata mea, mi-e drag și îmi place sa îmi aduc aminte ce făceam acum câțiva ani. Lucruri neplăcute se întâmplă și în viata mea, nu le așez aici decât foarte rar, e plina lumea de tulburări și apoi fiecare interpretează diferit. Ce îl zidește pe unul pe altul îl sminteste. Nu vreau sa tulbur pe nimeni, nici chiar pe mine. Mi-am promis ca în momentul în care voi simți tulburare din partea blogului îl voi șterge. La fel am făcut si cu Facebook și cu Instagram. Nu ma zideau cu nimic, asa ca duse au fost.
Nu îmi doresc sa fiu inspirație pentru cineva, sa dau lecții, sa dau sfaturi. Nu ma pricep la asta, de aceea lipsesc de pe blogul meu astfel de postări. Îmi doresc sa fiu un om cât mai simplu, sa învăț de la Dumnezeu. Mai bine sa știe Dumnezeu de mine, decât sa fiu în atenția oamenilor. Când eram copil stăteam la masa bunicii mele, cu fata spre geam și ii citeam din Biblie. Mereu găseam cuvântul smerenie și ma întrebam, oare ce înseamnă? Am 32 de ani și încă visez sa înțeleg taina acestui cuvânt.
Visul meu este sa las o fărâmă de rai în inima copiilor mei. Dacă as reusi asta, sa știu ca măcar puțin i-am ajutat sa fie ei lumina în lume, as îndrăzni sa spun ca am lăsat și eu un bine pe lumea aceasta. Dar asta numai înaintea lui Dumnezeu voi afla.. Dupa mine, îmi pare ca nici o fapta buna nu am. Dumnezeu le va cântări pe toate.
O viata simpla dar trăită pe placul Celui ce m-a zidit, e tot ce îmi doresc.

12 comentarii:

  1. 😘🤗🙏❣️
    Mulțumesc pt blog și îți doresc Sărbători cu pace și bucurie în suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te citesc cu mare drag! Sărbători cu pace și liniște!

    RăspundețiȘtergere
  3. Parcă din mine și pentru mine ai scris! Mulțumesc! Sărbători binecuvântate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ❣️Bucuria Crăciunului sa fie cu tine draga Crenguța!

      Ștergere
  4. Cata simplitate, cata modestie, cata smerenie! Smerenia as dori sa o dobandesc si eu, cu ajutorul Celui de Sus! Si un coltisor de Rai...ma bucur ca am gasit blogul dvs! Numai bine! An Nou cu bucurie! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O vai, chiar nu am nimic din cele ce le-ai menționat!Sa zic sincer, mai degrabă opusul lor!
      Ma bucur de vizita ta, și eu îți doresc un an nou fericit cu multe binecuvântări!!

      Ștergere
  5. Cât de frumos ai scris!
    Am aceeași dorință: o viață simplă, pe placul lui Dumnezeu, dar sunt ATÂT de departe de asta, încât mă apucă deznădejdea.
    Gânduri bune și multă dragoste, din partea mea către tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Ella💖, suntem în aceeași barcă, și eu simt la fel! Îmi pare ca numai risipesc zilele...dar trebuie sa avem nădejde în dragostea lui Dumnezeu!
      Va îmbrățișez cu tot dragul!

      Ștergere