duminică, 24 iulie 2022

Concediu 2022







Comuna Lupșa, județul Alba












 

14 comentarii:

  1. Foarte frumoasă zona! Cred ca v-ati încărcat sufletul si mintea cu frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu! De aceea și revenim aici în fiecare an! Ne cazam in fiecare an la doi bătrâni, o doamna de 74 de ani și soțul ei de 80. Pensiunea lor este destul de simplă, fără condiții de lux. Pe noi nu ne deranjează, e ca și cum ai merge in vacanță la bunici. Doamna e o femeie credincioasă cu un suflet foarte bun, extrem de harnică pentru vârsta ei. Tare mult mă folosesc in fiecare an de învățămintele ei.
      Zona e deosebit de frumoasă, mereu te minunezi ce țară frumoasă ne-a dăruit Dumnezeu.

      Ștergere
    2. Ce frumooos! Daca puteti sa dati datele de contact ale domnilor, ar fi minunat! Am vrea sa ajungem si noi la Lupsa anul acesta cu ajutorul Domnului! Madalina

      Ștergere
    3. Desigur! Tanti Ioana: 0749.019.039 Pensiunea Casa din Poiană, Lupșa.

      Ștergere
    4. Multumesc mult! Sper sa aiba si loc pt noi, suntem 6 persoane:) Multe bucurii!

      Ștergere
  2. Și eu am devorat cărțile Mariei Pastourmadzis, toate stârnesc in noi dorul de sfințenie…
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine ai zis Andreea. Exact asta fac cărțile ei, stârnesc in noi dorul de sfințenie. Azi dimineață la 3 am terminat de citit cartea. Nu o puteam lăsa din mână. Deseori mă gândeam și la autoare, mă minunam ce femeie inteligenta, sclipitoare e. Ce credincioasă. Anumite rânduri m-au făcut să înțeleg că harul lui Dumnezeu era cu ea, cuvintele îți încălzeau inima. Te trezeau.
      Mi-a plăcut mult cartea aceasta.

      Ștergere
    2. La fel și eu, le-am citit noaptea, și pentru ca era liniște in casa și nu îmi mai cerea nimeni nimic, și pentru ca nu as fi putut dormi fara a cunoaște deznodământul 🙂

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. :) asa este si inca pozele nu au putut sa redea intru totul frumusetea locurilor!

      Ștergere