vineri, 29 iulie 2022

35


Dumnezeul meu, îți mulțumesc pentru toți anii vieții mele în care am simțit ocrotirea Ta. Ca un fiu risipitor sunt, dar brațele Tale mereu m-au întâmpinat. Învață-mă să Te slăvesc neîncetat pentru toate binecuvântările și necazurile din viața mea. Să Te am pururea înaintea ochilor mei. Te rog, dăruiește-mi să Te iubesc din toată inima, Tu vezi neputințele mele, vezi credința și voința mea slabă. Nu înceta să bați la ușa inimii mele, călăuzește-mi pașii să umblu în căile Tale. 

16 comentarii:

  1. La mulți ani frumoși cu Hristos!
    Dumnezeu să semene mereu recunoștință în inima ta iubitoare! Zile binecuvântate alături de dragii tăi!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    Să fii binecuvântata mereu de bunul Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani minunați, plini de bucurii,impliniri si nadejde!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani binecuvântați! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulți înainte, cu spor și cu roade!
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  6. Va mulțumesc pentru urările voastre frumoase! Va îmbrățișez! 🌺

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani, om frumos! Sa ti împlinească Domnul tot gandul cel bun si sa ti dea toate cepe necesare mantuirii!

    P.S. E diferenta mica intre noi, 2 ani jumate.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani intru Hristos, tuși dragă!!! Să-ți ajute Bunul Dumnezeu în fiecare clipă a vieții, să-ți fie călăuză in drumul către mântuire!!! Ești sufletul acela drag mie, si-ti mulțumesc pentru că exiști !!! Te iubesc ♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, mereu mă simt așa de mica pe lângă tine! Să nu te schimbi! Ești o perluta prețioasă în viața mea!

      Ștergere
  9. La mulți ani cu sănătate, fericire, spor în toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi si binecuvantati ani, cu sanatate si bucurii, alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere