sâmbătă, 1 iunie 2024

30 de zile pentru frumusețe

Bună prietene dragi! 

     O nouă lună a început iar eu îmi doresc să fie una mai specială. Zilele noastre se scurg cu repeziciune, acum e luni, acum e duminică. Purtăm pe brațe povara fiecărei zile iar mintea noastră e plină de planuri și obiective de îndeplinit. În alergătura noastră, noi femeile ne mai oprim uneori când frumusețea acestei vieți ne face câte un semn discret. Mai mirosim o floare și admirăm dansul frunzelor, închidem ochii lăsând vântul să ne danseze prin păr și vărsăm o lacrimă când citim ceva care ne-a atins inima. Simt că aceste lucruri dau un rost vieții mele și mă ajută să mă pun în starea cea bună, să mă regăsesc. Îmi amintesc de omul meu lăuntric, căruia grijile acestei vieți îi închid prea des obloanele și îl țin în întuneric. 

     Luna aceasta îmi propun să fac în fiecare zi ceva care să îmi aducă bucurie. Mă voi ocupa câte puțin de viața mea duhovnicească, voi căuta să am momente de liniște și de singurătate pentru a sta puțin cu mine, voi căuta frumosul și uneori îl voi și crea. 

     Vă îmbrățișez călduros și să ne ajute Dumnezeu să avem cu toții o lună cât mai frumoasă! 

♥️♥️♥️

2 comentarii:

  1. Dumnezeu sa iti ajute sa iti indeplinesti dorinta Andreea. Mi-ar place sa citesc cum ai petrecut fiecare zi din cele treizeci. Pentru mine ar fi o bucurie.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce scumpă ești, Andreea!

    RăspundețiȘtergere