luni, 6 mai 2024

Hristos a înviat!!!

 








9 comentarii:

  1. Adevarat a înviat!
    Minunate imagini!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevărat a înviat!
    Bucurie sfântă în aceste zile pascale!
    Va îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat a inviat!mor dupa prajitura aia, e preferata mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😃serios? Credeam că Pavlova e preferata ta.
      La prăjitura asta am folosit foi cumpărate de la un laborator și crema am facut-o după rețeta de pe Savori Urbane.
      Te pup! ♥️

      Ștergere
  4. Adevărat a inviat! Ce culoare frumoasa au avut ouale! Ai folosit vopsea sau doar coji de ceapă s.a.?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Ema! Am folosit coji de ceapă, de la ceapă galbenă și ceapă roșie. Am observat că ouăle care au primit o nuanță mai frumoasă au fost acelea care în mod natural erau mai închise la culoare.

      Ștergere
  5. Alexandra Harbu16 mai 2024 la 14:12

    Cat de frumos!❤️

    RăspundețiȘtergere