joi, 6 iunie 2024

Cel mai simplu și delicios chec

Ingrediente: 

3 ouă întregi 

1 cană de zahăr/zahăr vanilat opțional 

Jumătate de cană ulei

Jumătate de cană de lapte 

1 cană de făină 

1 plic praf de copt

Lămâie/portocală coajă 

Cacao

Toate ingredientele( cu excepția ultimului) se amestecă cu ajutorul unui tel în ordinea în care sunt scrise. Se păstrează o cantitate mică din compoziție pe care o amestecăm cu puțină cacao. Se toarnă întâi compoziția galbenă în tava de chec apoi pe cea cu cacao făcând cu ea diferite forme. Se coace la foc potrivit. 

7 comentarii:

  1. Îți mulțumesc pentru rețetă. Era o perioadă când îmi ieșea checul, îmi ieșea orice pandișpan. De ceva vreme însă au o consistență înecăcioasă și nu mai cresc. Nu știu cum reușesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Încearcă și varianta asta, poate îți reușește. Acesta nu are o consistență înecăcioasă, eu îl fac foarte des și mereu bag in cuptor câte două tăvi pentru că are mare trecere la noi.

      Ștergere
  2. Am notat si eu reteta. Ma gandesc ca o pot face si sub forma de prajitura, adaugand ceva fructe de sezon.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pentru reteta.
    Iti doresc o saptamana plina de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  4. E super bun draga mea...bine ca au pus reteta 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu am făcut aceasta rețetă, dar și o alta cu turmeric și cacao, nuca și cocos. Tare delicioase.

    RăspundețiȘtergere