vineri, 28 iunie 2024

O zi din viața mea

M-am trezit în această dimineață în jurul orei 7. După ce pleacă soțul meu la serviciu, îmi dedic o jumătate de oră, de la 8 la 8:30 pentru a citi. Am început cartea părintelui Pimen Vlad și îmi place foarte mult. Citind astfel de cărți dimineața primesc o stare sufletească bună. 

După micul dejun am plecat în oraș cu fetele și cu Arsenie să facem niște cumpărături. Bineînțeles că am trecut puțin și prin parc. În această vacanță încerc să ies și dimineața cu ei afară pentru a împlini nevoia lor de a se juca și recunosc că îmi prind bine și mie aceste ieșiri. 

Mai târziu am venit acasă, am hrănit micuța obște și cât timp ei s-au jucat am pregătit blatul pentru prăjitura "Tăvălită cu cocos". Mâine va fi sărbătoare și vreau să ne îndulcim cu ceva bun, făcut în casă.

 Apoi le-am culcat pe fetițe și m-am apucat să fac o lasagna. Aceasta este mâncarea preferată a copiilor mei și am gatit-o de atâtea ori încât știu ingredientele și gramajele lor pe de rost. 

Astăzi a ajuns și curierul cu un pachet pentru mine și cu ocazia aceasta m-am gândit să vă arăt două noutăți din garderoba mea. Este vorba de două rochii care vor fi piese de bază în garderoba mea capsulă pe care intenționez să o construiesc în această perioadă. Planul meu este să am în garderobă doar câteva piese care să mă reprezinte, potrivite pentru această perioadă a vieții mele, in care să mă simt bine și să arăt prezentabil cu un minim de efort. 


După-amiază am finalizat prăjitura, apoi am aspirat și am spălat pe jos pe unde a fost nevoie. Multe lucrușoare mărunte am mai făcut, dar nu voi umple rândurile cu ele. 

Cugetând la ziua de astăzi înțeleg că într-adevăr viața de familie este o cruce cu flori. Este foarte greu, dar și foarte frumos. E nevoie de multă, multă, multă smerenie și lepădare de sine. De multă răbdare. 

Cu ajutorul lui Dumnezeu mâine mă voi împărtăși, nevrednică fiind, cu Trupul și Sângele Domnului. Să mă ierte Dumnezeu!  

Vă îmbrățișez cu drag! 

6 comentarii:

  1. M I N U N A T 😍🥰 tot! Asa de bine te poți simții, tu ca mama, când reușești sa îndeplinești o mare parte din treburile casei și dorințele copiilor. Te simți odihnit când reușești aceste banale, pentru unii, sarcini din timpul zilei. Draga mea sunt superbe rochițele,. Atât de mult îmi plac, amândouă. Sa ajute Bunul Dumnezeu sa ajungem mâine la Sfânta Liturghie 🙏 Te îmbrățișez tuși 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce zi plină și frumoasă! 🥰

    Am și eu cartea Părintelui Pimen și abia aștept să o încep. De fiecare dată când îl ascult îmi transmite o stare de pace și nădejde. 🙏

    Să purtați sănătoasă cele două rochițe. 💙🥰

    Sărbătoare ce pace și Har! 🥰 Ce binecuvântare și ce taină minunată să avem parte de Hristos în inimile noastre...

    Vă îmbrățișez cu sufletul. 🤗🌷🌸

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar mă bate gândul să cumpăr și ei cartea însă mai întâi aștept niște reduceri la ea .

    Rochiile sunt superbe , poate ne spui de pe ce site le-ai luat.

    Dumnezeu sa te ajute și să te binecuvânteze.

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, îmi place mult ziua ta. Sa porți sănătoasă rochiile. Ți se potrivesc foarte bine.
    Ce coincidenta!? Și eu ieri am luat de pe birou o carte a parintelui Pimen❤️☺️🌻
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos ai scris scumpa mea!
    Ce rochițe frumoase!
    Oh câteodată e atât de greu cu toate, dar numai o mămică le poate duce pe toate!
    E atât de adevărat, noi suntem floarea casei!
    Cu noi totul înflorește, totul e minunat!
    Când face mami ceva bun, și se strânge toată lumea în jurul mesei! Ce fericire!
    Te îmbrățișez draga mea 😘

    RăspundețiȘtergere