joi, 12 ianuarie 2023

Sărățele cu brânză

 Trei căni de făină se freacă cu un pachet de unt (lăsat la temperatura camerei), se adaugă o linguriță de sare și la urmă două gălbenușuri. 

Separat, jumătate de cub de drojdie(25gr) se amestecă într-o cană cu o linguriță de zahăr, două linguri de făină și jumătate de cană de lapte ușor călduț. Se pune la căldură să se dospească până iese spuma deasupra. 

Apoi se amestecă făina, untul și gălbenușurile cu cana dospită. 

Se frământă, se lasă puțin la dospit. Se întinde aluatul pe masă cu sucitorul, se unge foaia( care vă recomand să nu o faceți foarte subțire) cu albușurile. Se rade brânză din belșug, apoi le tăiem și le coacem la cuptor până se rumenesc ușor. 

Vă veți îndrăgosti de gustul lor, promit! 😊

5 comentarii:

  1. Andreea, cand eram studenta, mama colegei mele de camera si totodata prietena din copilarie si fosta colega de gimanziu si liceu,ne trimitea saratele din acestea cand si cand. Erau ATAT de bune, cu greu reuseam sa nu mancam toata punga odata. Te pup, spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ai și tu rețeta😊! Eu le fac de sărbători, dar anul asta am făcut altfel de sărățele. Dar tot cu gândul la astea am rămas. Am mâncat și noi pe rupte! Te pup draga mea!!

      Ștergere
  2. Arată foarte bine sărățelele tale, Andreea! Eu fac o altă rețetă, dar mă tentează să o încerc cât de curând și pe a ta. Mulțumesc că ai împărtășit-o cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, multumesc pentru reteta. Eu am alte retete, insa aceasta, pe langa faptul ca saratelele sunt gustoase, este si foarte usoara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaiiii neaaapaaarattt le fac! Mulțumim pentru rețetă gospodină frumoasă! 😘

    RăspundețiȘtergere