miercuri, 18 ianuarie 2023

10 Citate inspiraționale pentru o viață frumoasă

♥️♥️♥️

 ''Luați jugul Meu asupra voastră și învățați de la Mine, căci Eu sunt blând și smerit cu inima; și veți găsi odihnă pentru sufletele voastre.'' Domnul Iisus Hristos

♥️♥️♥️

„Tu nu eşti creat pentru pământ, ci pentru cer. După ostenelile şi grijile vieţii, ridică-te sus cu mintea şi cu inima, revarsă-ţi înaintea lui Dumnezeu sufletul în rugăciuni şi mulţumiri. Roagă-te! Aceasta este datoria ta, slava ta, fericirea ta. De la muncă, treci la rugăciune, de la rugăciune la muncă! Roagă-te şi munceşte! începe şi sfârşeşte-ţi ziua cu Dumnezeu.” (Părintele Arsenie Boca)

♥️♥️♥️

''Puterea de a fi tu însuți într-o lume care încearcă în permanență să te schimbe este una dintre cele mai mari realizări din viața ta.'' (Ralph Waldo Emerson)

♥️♥️♥️

''Cântă și mergi mai departe, la capătul drumului te așteaptă Dumnezeu.'' (Fericitul Augustin) 

♥️♥️♥️

''Atașează-te de cei care te pot face mai bun și primește-i pe cei care, la rândul tău, ii poți face mai buni.'' (Seneca)

♥️♥️♥️
''Cel care cunoaște atât de puțin natura umană încât caută fericirea prin schimbarea a tot ce îi stă în putere cu excepția propriei lui dispoziții, își va risipi viața în eforturi zadarnice. '' (Samuel Johnson)

♥️♥️♥️
"Cred că numai în adevărul evanghelic îşi poate găsi omul liniştea de suflet." (Valeriu Gafencu)

♥️♥️♥️
'Nu judeca fiecare zi după recolta ce ai recoltat, ci după semințele pe care le-ai plantat.'' (Robert Louis Stevenson)

♥️♥️♥️
''Scopul artei este acela de a șterge praful vieții
 cotidiene de pe sufletele noastre. '' (Pablo Picasso)

♥️♥️♥️
''Oriunde ar fi educat copilul, asupra caracterului său se răsfrâng im­presiile din locul unde a crescut – și însăși casa, curată, aranjată cu gust, cu ornamente simple și situată într‑un loc plăcut are o înrăurire nepre­țuită asupra educației copiilor." (Sfânta Muceniță Alexandra) 

14 comentarii:

  1. Cât sunt de frumoase și de adevărate, Andreea! Pe unele le știam, dar pe altele de abia acum le-am aflat, de la tine.
    Le-am citit de două ori!
    Îți mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai făcut ziua mai frumoasă!
    Mai doresc astfel de articole!
    Te urmăresc cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tantica, mereu ești drăguță, comentariul tău mă bucură! Iți mulțumesc!

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase, câteva mi le-am salvat. Mulțumim!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumose sunt toate,şi au venit chiar cand aveam nevoie de ele!😊🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt Ale 🙂💐

      Ștergere
    2. Ooo... Onorată de vizita!!
      Mă bucur că îți plac, și mie îmi face plăcere să le recitesc!
      ♥️🤗

      Ștergere