duminică, 29 ianuarie 2023

Bucuriile mici și mari ale lunii ianuarie

  • Soțul a avut concediu până pe data de 9 ianuarie și ne-am odihnit după ce de sărbători o parte din noi am fost bolnavi. 
  • Soțul a fost plecat 3 zile în Italia, în interes de serviciu și s-a întors cu bine. 
  • Mătușa mea a avut o operație la o ureche și totul a ieșit bine, mulțumesc lui Dumnezeu. 
  •  Irina a fost la teatrul de păpuși. 
  • Am scris 11 postări pe blog.
  • Am citit două cărți minunate și am început-o pe a treia.
  • Am făcut clătite împreună cu soțul meu. 
  • Mi-am cumpărat prosoape de bucătărie și o perdea nouă. 
  • Copii au fost pentru prima dată la patinoar, s-au descurcat foarte bine și le-a plăcut mult.
  • Am aflat că voi avea o nepoțică!♥️
  • Mi-am cumpărat o cremă de față și am primit cadou o apă micelară.
  • Mi-au înflorit orhideele.

  • Am ieșit în oraș cu cumnata mea, dar și singură când am simțit nevoia.
  • Am fost la mama câteva zile dar și la țară, unde ne-am revăzut cu o parte din rudele noastre. 
  • Am profitat de reducerile de sezon și am cumpărat pentru fiecare câte ceva.
  • A nins frumos ca în povești.

Ideea de a aduna într-o postare toate bucuriile unei luni îi aparține Annei.

13 comentarii:

  1. Ce frumos, Andreea! Ai avut o lună minunată, plină de bucurii.
    Slavă Domnului în primul rând pentru sănătate, reușita operației, dar și pentru vestea venirii unei fetițe în familia voastră. Sarcină și naștere ușoară mămicii!
    Îmi plac mult prosoapele de bucătărie, dar și orhideele tale. Sunt superbe!
    Dar, cel mai mult și mai mult din toată postarea ta, îmi place să văd candela aprinsă. De câte ori am intrat in casa cuiva și am găsit candela aprinsă, inima mea a tresăltat de bucurie ca la întâlnirea cu cineva tare drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Daniela, slavă Lui Dumnezeu pentru toate, chiar a fost o lună bună.
      Prosoapele de bucătărie sunt din Pepco, de obicei au modele care nu îmi plac, dar din când în când mai aduc și modele in nuanțe mai calde și atunci nu ratez ocazia să îmi cumpăr. Prețul este modest, 10 lei, un set de 3 prosoape.
      Orhideele parcă au o grație deosebita atunci când sunt înflorite! Îmi place să am mereu una pe blatul din bucătărie.
      Și pe mine mă bucură lumina candelelor, simt că învăluie casă într-o liniște protectoare.

      Ștergere
  2. Ce luna frumoasa ai avut! Iti citesc postarile cu multa bucurie, te urmaresc zi de zi! Saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur, Andreea că luna ianuarie a fost una frumoasa și rodnică!
    Îți doresc ca și februarie să fie la fel sau mai buna decât ianuarie.
    Din inimă îți doresc zile cu multă pace și liniște în casă!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, dragă Andreea, pentru cuvintele tale pline de dragoste!
      Și eu te îmbrățișez și îți doresc numai bine!

      Ștergere
  4. Mă bucur că ați avut parte și de bucurii!
    Prosoapele de bucătărie sunt drăguțe !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, Tanțica!
      Da, chiar au nuanțe și modele frumoase, și mie mi-au plăcut mult când le-am văzut în Pepco!
      O săptămână liniștită și cu bucurii îți doresc!

      Ștergere
  5. Andreea, poti declara luna ianuarie-luna bucuriilor. Slava lui Dumnezeu pentru toate.
    Doamne ajuta sa ne spui de multe bucurii si in luna februarie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Ioana, după ce le-am scris pe toate și am recitit postarea am conștientizat ce luna frumoasă am avut. Zilele se scurg repede și uitarea se așterne ca un praf peste ele.
      Cred că e o idee minunată să îți faci în fiecare lună o astfel de listă!

      Ștergere
  6. Ai dreptate Andreea. Noi, de cand avem borcanul cu realizari, la final de an ne dam seama cat de multe am reusit sa facem, ce ani frumosi am avut.

    RăspundețiȘtergere
  7. E minunat când găsești bucurii in lucruri mărunte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pentru că așa ne-a zidit Dumnezeu pe noi femeile!😊

      Ștergere