joi, 14 aprilie 2022

Pregătiri(III)

Azi dimineață am plecat puțin în oraș să fac câteva cumpărături.
Pe drum am admirat florile și pomii infloriți. Ce mult îmi place verdele acesta de primăvară, parca toată natura vestește venirea Paștelui.
Am fost până la Pepco și le-am cumpărat la fiecare fetiță câte două perechi de ciorapi lungi pentru zilele de Paști.  Nu am vrut să mă trezesc săptămâna viitoare că nu mai găsesc mărimi.  Apoi am mers până în bazare să văd dacă găsesc rochițe pentru gemenute. Nu am găsit nimic deosebit. In schimb, am cumpărat pentru Irina câteva agrafe și un elastic de par. Se află acolo un magazin, cu accesorii frumoase, la prețuri foarte bune. În poza de mai jos doar cordeluța costă 15 lei, în rest toate costă 3 sau 5 lei bucata. Ce frumoase sunt, nu?

Odată ajunsă acasă, le-am făcut rapid copiilor un orez cu ton, unul din felurile lor preferate. Mereu mă scoate din încurcătură mâncarea aceasta😀.

Am călcat perdeaua și draperia din camera copiilor în timp ce fetițele au dormit.

Mai târziu am măcinat cafea pentru mâine dimineață și am făcut ordine în bucătărie. 

Am pregătit îngrășământ pentru mușcate, în două săptămâni se vor vedea deja rezultate.

Apoi soțul a ieșit afară cu o parte din copii iar eu am rămas acasă. Am așezat la loc covorul din hol și am călcat perdeaua de la sufragerie. 

 Cam asta a fost ziua mea! 🤗


10 comentarii:

  1. Eu nu calc perdelele. Nu se șifonează. Dar, nici nu iubesc sa calc! 🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu ca aproape nimeni nu le calcă. Încep să cred ca doar eu, soacra și cumnata mea le călcăm😄!ce să fac, așa m-au învățat!😄

      Ștergere
    2. Si eu le calc. Nu ma dau in vant dupa calcat dar imi place sentimentul cand le vad puse din nou la geamuri si sunt calcate si parfumate :)

      Ștergere
    3. Corina..După muncă și plăcerea de a avea un lucru frumos!:)

      Ștergere
  2. Hărnicuța noastră ❤️ Îmi dai pofta sa fac treaba. Mai motivat 😁. Ce frumoase sunt muscatele 😍

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce faina e atmosfera de casa curata, proaspat primenita! Desi nu sunt acolo, dar se simte prin ecran :)

    Daca tot veni vorba de perdele - nici eu nu le mai calc de cand am descoperit un truc care merge pentru multe tipuri de perdele, chiar si pentru perdele fine care ai zice ca musai trebuie sa fie calcate.
    Le spal la masina de spalat la un program special pentru perdele si rufe delicate, setez numarul de turatii la minim (400 de rotatii pe minut e la a mea) ca sa nu se sifoneze si, odata ce programul s-a terminat, le scot imediat si le intind pe galerie asa, ude, chiar daca in acel moment au cateva cute usoare pe ici-colo.
    Dar intr-o ora sunt uscate si-si dau drumul, arata perfect intinse, ca si cum ar fi fost calcate.
    Daca as lasa numarul de rotatii sa fie mai mare sau daca n-as scoate perdelele din masina imediat ce programul s-a terminat, s-ar strica treaba si as fi nevoita sa astept sa se usuce si apoi sa le calc (stiu asta pentru ca inainte mereu le calcam).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Maria, chiar azi dimineață când m-am trezit mi-am spus în gând cât de frumoasă este casa cu perdelele și covoarele curate. Si soțul a avut același gând azi dimineață!
      Știu că mi-ai mai spus de schimbatul la 400 de rotații, promit data viitoare să încerc. Multumesc pentru sfat!

      Ștergere
    2. Poate altcineva sa-ti fi spus, eu nu cred.
      Hmmm ... oare e posibil sa mai fi scris asta vreodata, candva demult, si sa nu-mi mai amintesc? :)

      Ștergere
  4. Si eu calc perdelele :) imi place sa le vad drepte :)
    Esti ca o albinuta de harnica! :)

    RăspundețiȘtergere