marți, 12 aprilie 2022

Pregătiri

Ne apropiem cu pași repezi de marea sărbătoare astfel că săptămâna aceasta am hotărât să mă ocup mai mult de curățenia din casă.
Azi dimineață, după micul dejun, m-am apucat de treabă. Am adus masa de bucătărie în sufragerie ca să pot șterge praful de sus de pe mobilă. Uhh..ce mult praf se aduna acolo sus! Apoi am șters candelabrul și pe rând am montat la loc toate aplicele și candelabrele pe care le spălasem aseară. 
Am mai băgat o tură de rufe la spălat. Maria(polițista) dădea peste cap butoanele mașinii de spălat.
Mai târziu le-am culcat pe fetițe și în liniște deplină (ah, o iubesc!) am scos din vitrina din sufragerie toate porțelanurile și decorațiunile. Le-am șters de praf, am lustruit vitrina și le-am așezat frumos la loc. Ce plăcere mi-a făcut treaba aceasta. În poză sunt eu la 1 an:)!


După aceea, am pus la înmuiat în cadă traversa din hol și am plecat să fac ordine în lojă. Loja este un balconas mai mic în care avem două dulapuri în stânga și în dreapta unde depozitam încălțăminte și alte lucruri. Aici geamurile erau șterse deja așa că am curățat dulapurile și  podeaua și am așezat lucrurile la locul lor. Cred că mâine voi lua de acolo muscatele și le voi duce în balconul deschis. 

După ce am terminat de șters acolo m-am mutat în camera copiilor. Aici am șters mai minuțios mobila de praf și de urmele de carioci. 
În spatele meu Maria înfrumuseța canapeaua cu o carioca roz. Oh,oh, Maria!
Pe la ora 18 am frecat covorul din cadă și aceasta a și fost ultima treabă pe ziua de astăzi.
Soțul mi-a adus un buchet de narcise, cât de frumoase sunt. Îmi aduc multă bucurie când le privesc.

8 comentarii: