miercuri, 13 aprilie 2022

Pregătiri(II)

 O nouă zi a început. După cum spuneam în postarea trecută, astăzi mi-am propus să mut mușcatele în balconul deschis. Dar înainte trebuia să trezesc balconul din hibernare😊. L-am  măturat, am șters pânzele de păianjen și apoi am spălat pervazul și podeaua în două ape. Gresia este frumoasă, dar destul de capricioasă la curățat.


Am mutat florile și am întins la uscat covorul. Mușcata din ghiveciul alb a scăpat netunsă iarna trecută, nu pot să cred cât de frumoasă s-a făcut.
 

Am lăsat ligheanul cu apă pe marginea chiuvetei pentru a scrie un mesaj urgent. Maria a avut grijă să și-l toarne pe ea și pe covorul din bucătărie. Oh daaa!!
După ce am terminat cu balconul m-am apucat de gătit. Soțul se simte obosit, așa că și-a dorit pentru seara aceasta o fasole bătută.
Le-am culcat pe fetițe apoi am terminat mâncarea. 

O mică pauză energizantă a fost așa de binevenită!


M-am apucat de frământat și am copt două pâinici. Ce delicioasă a fost pâinea călduță!!

Fetițele s-au trezit și apoi au făcut un maraton de boacăne care pur si simplu m-au stors de energie. 
Ultima treabă din seara aceasta a fost să aspir iar soțul a așezat la loc două covoare pe care le adusese de la spălătorie. 
Restul serii a rămas pentru odihnă și timp împreună.









8 comentarii:

  1. Ceea ce ma impresioneaza cel mai mult e ca faci poze. Imi imaginez ca asta vine si din placerea de a face aceste poze. Eu nu sunt asa pasionata de pozat si uneori descopar ca am uitat sa fac poze si realizez ca ar fi fost bine setul de poze "befor-after"
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niko, nu m-am considerat niciodată pasionată de fotografie, doar îmi plac lucrurile frumoase și bine rânduite!
      Te pup!

      Ștergere
  2. Imi plac aceste ultime doua postari, iar fotografiile tale imi transmit o stare de bine, de energie, dar si de liniste, de asezare sufleteasca. Un sentiment de "acasa".
    Am si eu un covor absolut identic (si cu acelasi model, si ca lungime), doar ca sta in bucatarie. Niciodata nu m-am gandit ca ... ar fi posibil sa-l spal eu acasa, in cada, ci mereu l-am dat la spalatoria de covoare. Pana la Pasti sigur nu mai apuc sa-l spal, dar o sa incerc asta la vara, cand toate se usuca mai usor (in balconul meu se usuca mai greu). Sa ajungem sanatosi pana atunci.
    Spor la treburi in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, mulțumesc, 🤍apreciez!
      Deci avem același model de covor😊! Sa știi ca noi le spălăm destul de des, mai ales pe cel din bucătărie ! Pe o vreme ca asta, se usucă deja în două zile!

      Ștergere
  3. Măriuca năzdrăvanica🤪🤣. Ce buna e pauza de energie 😁😉. Chiar așa e tuși, postările tale îmi dau o star de bine, sentimentul acela de familie, de mama minunata ce esti, chiar daca tu nu crezi. Ești super MAMA!!! 🌹🌹🌹

    RăspundețiȘtergere
  4. muscatele arata super!ale mele au iesit cam ciufulite din iarna

    RăspundețiȘtergere
  5. Miroase a paine calda pana aici!

    RăspundețiȘtergere