vineri, 15 aprilie 2022

Pregătiri (IV)

 Primul și cel mai important proiect pe ziua de astăzi a fost spălarea ușilor din casă. Știam că trebuia să mă ocup de ele, dar îmi era groază de întregul proces. 

Am luat cârpa de coarne😄 și am spălat 7 uși!


Apoi am spălat-o și pe cea de la intrare în casă.  Dacă tot eram în zona aceea am șters pânzele de păianjen de deasupra ușii și am spălat puțin pereții din apropiere. Doamna noastră de serviciu este bolnavă, sărăcuța, așa greu răsuflă când spală scările. Îmi este milă când mă gândesc ca așa bolnavă cum e, încearcă să își câștige un bănuț.

După ce am terminat acolo eram cam înfometată. Am făcut câte o shaorma pentru fiecare. Soțul a cerut cu extra ceapă, cea din poza a fost a lui. A fost delicioasă!




Pe la ora 14 m-am simțit epuizată....am lăsat totul, mi-am făcut o cafea și am stat la fereastră...am privit cerul, am ascultat cântecul păsărilor. Cât de minunată este creația lui Dumnezeu! Cerul în luna aprilie și o cafea cu gust de primăvară! 


După ce m-am adunat puțin,  în liniștea aceea, am făcut ordine în bucătărie și am încărcat mașina cu vase. 

Apoi am plecat să calc și ultima perdea. In timpul acesta Irina a citit câteva pagini și a făcut un exercițiu la matematică. Nu o voi stresa cu teme lungi în vacanța aceasta, dar îmi doresc ca zilnic să  citească măcar câteva minute și să lucrăm puțin din culegere. 

Mai târziu Irina a pictat iar Maria....a încercat și ea să vadă despre ce poate fi vorba în recipientele acelea. 😄 

Pe la ora 19 am plecat în oraș. Am cumpărat câteva cadouri pentru copii, pe care le vor primi de Paște. 

Odată ajunsă acasă am făcut o baie fierbinte care m-a înviorat și mi-a ridicat buna dispoziție. 

Voi ce ați făcut astăzi?



9 comentarii:

  1. vai, ce a facut micuta!:))sa ai spor!eu am facut dimineata mancare si un pic de ordine, apoi toata ziua in gradina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, te invidiez pentru ca locuiești la casă și mereu te poți recrea în natura! Știu ca e mai greu, dar mult mai frumos decât la bloc!Îmi aduc aminte ce trandafiri superbi ai!!

      Ștergere
  2. Vai, Maria e super simpatică! :)) Dar cealaltă micuță nu face prostioare? :)
    Lipiile acelea de post arată tare apetisant! Trebuie să fac și eu. Te pup! :)
    *Ești o harnică! Eu trag chiulul cât pot. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cealaltă micuță e un piperus, are un mers ca o rachetă. Ea se catara peste tot, mereu trebuie sa fim pe faza sa nu lăsăm vreun scaun prin apropiere. În rest e cumințica, mai liniștită și nu ii place sa fie deranjată. E o dulceață adorabila, îți vine numai sa o strângi și sa o pupi!

      Ștergere
    2. Ma gândeam ca îți vor face cu ochiul. Eu as manca șuncă și brânză și roșii, dar asta peste o săptămână! Mai rabdam puțin pentru Dumnezeu!

      Ștergere
  3. Ce bine arată! Mi-ai dat o idee. Mă refer la mâncare.

    RăspundețiȘtergere