sâmbătă, 16 aprilie 2022

Pregătiri-ultima parte

 Și adevărata pregătire. Cu ajutorul lui Dumnezeu am reușit astăzi sa ajungem cu toții la spovedit. Am venit acasă și un timp am avut un sentiment că era sărbătoare și nici o treabă nu mai era importantă.

Viața mea nu este perfectă. Nici casa. Nici eu. Tocmai de aceea mă țin cu dinții de credință, mă târăsc și eu, pentru că văd cum sunt și aș vrea să fiu așa cum ne-a învățat Mântuitorul că trebuie să fim. 

Mi-aș dori ca toți oamenii sa își pregătească sufletele pentru sărbătoarea Învierii. Ca toți să aibă bucurie!

Vă pup fete dragi!🤍




10 comentarii:

  1. Sa va fie de folos!
    Ma bucur si iti multumesc pentru tot ce împărtășești cu noi!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-au placut toate postarile tale Andreea, in care ai povestit cum ai pregatit casuta pentru Sfanta Inviere. Insa aceasta mi-a mers la suflet, mai ales cand ai pus punctul pe "i"; sa ne pregatim sufletele pentru Inviere, pentru a avea bucurie. Ai mare dreptate, nu stim care este adevarata bucurie.
    Sa va fie de folos spovedania, spre spor in credinta si sanatate.

    RăspundețiȘtergere