duminică, 31 octombrie 2021

Căminul tău-un colț de rai! Retrospectiva săptămânii 4

 








Mă uit la poze și nu pot decât să fiu bucuroasă pentru această săptămână! Îi mulțumesc lui Dumnezeu, pentru aceste zile senine în care a mai pus greul zilei pe pauză și mi-a dat odihnă trupească și sufletească.
Luni am făcut bagajele și am plecat pentru câteva zile la nașii copiilor noștri. Abia am așteptat cu toții această ieșire.  De fiecare dată când mergem la ei mă deconectez de la toate grijile, mă odihnesc, mă încarc. Am petrecut zile frumoase împreună, cu acești oameni cu totul deosebiți.
Miercuri tata a împlinit 5 ani de când a murit și mă bucur foarte mult că exact în acea zi i-am făcut un parastas. Dumnezeu sa îl ierte și să îl odihnească în veci! Ce dor îmi este de el!
Joi nașa a rămas cu copii, iar noi (eu, părintele și soțul meu) am plecat într-un mic pelerinaj. Am vizitat mănăstirile Strungari și Afteia. Păcat că pozele nu pot să redea întru totul frumusețea naturii și atmosfera deosebită din mănăstiri. Deși a fost o ieșire scurtă, mi-a plăcut foarte mult.
În weekend am venit la mama. Sâmbătă ne-am revăzut cu niște prieteni buni și am mâncat împreună un grătar.
Astăzi am trecut pe la cimitir și am așezat câte o coroană si am aprins lumânări la cei dragi din neamul nostru. Apoi am vizitat-o pe mătușa mea și după aceea am plecat spre căsuța noastră. 

Săptămâna voastră cum a fost? Ați reușit să vă odihniți puțin?










11 comentarii:

  1. Asa este, a fost minunat! Din câte am văzut si voi iubiti iesirile în natura!🥰

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt mănăstirile. Nu am ajunsniciodată la ele, deși chiar aș putea spune că am vizitat câteva la viața mea.
    Dar cred că mereu este timp să desoperim locuri minunate!
    Dumnezeu să îl ierte pe tatăl tău!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa îl ierte Dumnezeu!
      Da, mănăstirile sunt oaze de liniște și har. Bine ar fi sa le vizitam mai des. Te îmbrățișez!
      O zi frumoasă!!

      Ștergere
  3. Nu știu de ce comentariile pe care le trimit de pe tel. nu ajung pe blogurile pe care le urmăresc. Acum scriu de pe laptop, sunt curioasă daca ajung la tine.

    Da, m-am odihnit, dar am și învățat, am gătit și am ieșit în aer liber.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant, nu am mai pățit!
      Ma bucur sa stiu ca ești bine Laura!
      Dumnezeu sa va ocrotească!😇

      Ștergere
  4. O, ce frumos ați petrecut!
    Mă bucur pt tine, pt voi.
    Veșnica pomenire a tatălui tău, Dumnezeu să îl odihnească!

    RăspundețiȘtergere