duminică, 24 octombrie 2021

Căminul tău-un colț de rai! Retrospectiva săptămânii 3











Am avut o săptămână destul de productivă și frumoasă.
Luni am aspirat în toată casa și am spălat pe jos cu cârpa. În ultima vreme foloseam mopul, și deși e mai rapid cu el, adevărul este că nu reușesc să curăț așa de bine ca și cu cârpa.
Obiectivul săptămânii mele a fost curățenia în camera copiilor. De fiecare dată când intram acolo mă apuca instantaneu durerea de cap😀. Întâi am șters praful peste tot și am aranjat frumos jucariile. Am sortat cărțile de povesti și pe cele cu activități. Pe birou Irina își pusese câteva icoane care de fiecare dată când erau mișcate, picau pe jos. Le-am mutat în altă parte și acum arată mult mai bine.  Am făcut ordine în sertare și am aruncat aproape o plasă de hârtii, caiete vechi, etc. Camera arată mult mai aerisită acum, se vede că a trecut o mână de mamă pe acolo🙂.
În bucătărie am mai șters pe ici-colo faianța, mobila. Am spălat perdeaua care, în partea de jos, unde ajung copii, era plină de pete. 
În restul casei, am șters praful peste tot, am făcut curat la baie și am schimbat lenjeria de pat din sufragerie. 
Sâmbăta seara am avut o surpriză. Au venit la noi nașii copiilor.  Nașul este preot. M-am bucurat foarte mult ca m-a spovedit și astăzi m-am împărtășit. Curățenie și în interior, nu doar în exterior.😊
Voi cum sunteți? Cum a fost săptămâna voastră?

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Îți doresc sa ai o săptămână foarte frumoasă!!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa săptămana ta! Si pozele sunt frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  3. totul arata frumos, dar cel mai mult imi place patul!ma bucur ca ai urmat provocarea, si eu am facut-o, dar nu am mai reusit sa scriu nimic pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina! Și mie îmi place cum arata patul îmbrăcat în lenjerie alba!🤍
      Ce păcat ca nu ai reușit sa scrii și tu!

      Ștergere
  4. Foarte faine pozele! Am vrut să fac clătite în weekend, dar n-am mai apucat. Super arată clătitele tale! Și gogoșile. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut clătitele după rețeta doamnei Gina Bradea. La început am fost puțin sceptica când am citit că se bagă în compoziție 6 ouă!! Dar am zis, hai sa respect totuși rețeta! Am pus și două, trei linguri de zahăr în aluat. Au ieșit extraordinar de bune, perfecte!
      La gogoși, secretul e faina!! Cumpăr făină ungureasca Buza Finom Liszt! Orice am făcut cu făina asta, gogoși, pâine, prăjituri, toate au crescut așa bine și au avut un gust deosebit.

      Ștergere