luni, 4 octombrie 2021

Căminul tău-un colț de rai!

Este luna octombrie, luna provocării Căminul tău-un colț de rai. Îmi place mult asemănarea aceasta a căminului cu un colț de rai. Uneori așa ma simt si eu acasă, alteori...am ochelarii stricați.😄

Irina, autoarea blogului Dulce Casă a lansat în anul 2010(!!) provocarea aceasta și mereu am urmărit cu plăcere postările fetelor care au participat la ea. 

De-a lungul lunii octombrie ni se propune să închidem obloanele dinspre lumea exterioară, să privim în interiorul nostru, să cugetăm la relația noastră cu Dumnezeu, să avem grijă de noi, de familie, de căsuța noastră. 

Suntem în prima săptămână și ni se propune :

SAPTAMANA 1
 SPUN STOP

In aceasta saptamana ne vom concentra asupra TIMPULUI - fiecare dintre noi primeste zilnic o portie de 24 de ore. Ce facem cu ele?De ce ni se pare ca nu avem suficient timp?Incotro alergam?
Saptamana aceasta vom spune STOP caruselului in care ne rotim.Vom incetini ritmul, vom lua lucrurile pe rand, vom trai fiecare clipa la intensitatea ei maxima.
Saptamana aceasta vom spune stop, ne vom deconecta si vom lua zilnic macar doua pauze de la agitatia din jur, si din noi.Saptamana aceasta spune stop zgomotelor din caminul tau si deconecteaza-l de la agitatie si negativitate.


Saptamana aceasta lucrez la incetinirea ritmului
opresc facebook-ul, instagramul, stirile si orice altceva care ma distrage sau ma incarca negativ
dimineata si seara imi ofer 15 minute in care sa stau linistita si sa devin constienta de mine, de gandurile si de nevoile mele

Provocarea saptamanii

Cumpara o lumanare deosebita si aseaz-o in punctul central al casei tale. De cate ori o vezi, fa o rugaciune pentru pace, pentru liniste, si aminteste-ti sa incetinesti ritmul.







7 comentarii:

  1. Ce interesant cum oameni diversi, in etape diferite ale vietii lor, ajung la aceeasi concluzie: nu te irosi alergand in valtoarea zilnica, bucura-te de lucrurile mici, aminteste-ti ca traiesti, nu doar existi..Cred ca la toti ne aminteste Cineva cum sa facem viata mai usoara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place mult provocarea aceasta! În toate săptămânile ei, te atenționează sa cauti, să vezi și obții binele din viata ta!

      Ștergere
  2. astăzi facebook-ul si instagram-ul s-au oprit singure. ca să vezi? parcă îți știau planurile...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc Luiza, și eu te pup! Mi-ar fi plăcut sa participi și tu!

    RăspundețiȘtergere