sâmbătă, 16 octombrie 2021

Căminul tău, un colț de rai! Retrospectiva- săptămâna 2

Bună fete dragi! Cum a fost săptămâna voastră?

Sper că mai bună decât a mea! Pentru săptămâna aceasta îmi plănuisem să ajung la spovedit, să mă rog mai mult, să scriu intr-un caiet câteva amintiri frumoase legate de fiecare copil, să tac mai mult. 

Luni, m-am îmbolnăvit, am avut dureri de cap și de picioare foarte mari. Câteva zile m-am târât să am grijă de copii când tot ce mi-aș fi dorit era să stau în pat. Miercuri am fost testați, eu și soțul, iar vineri am primit rezultatele. Negativi amândoi. 

Am avut o săptămână grea, nici nu îmi aduc aminte mai nimic, ce am mâncat, ce am făcut.

Acum mă simt bine, mulțumesc lui Dumnezeu!

Nu știu cum simțiți voi, dar eu la fiecare sfârșit de zi, simt că am picat testul. Testul iubirii.

Dar, dacă o fi voia Lui Dumnezeu, mâine va începe o nouă zi! 

Vă îmbrățișez!

4 comentarii:

  1. Oh bine ca ai trecut peste dureri… si stresul poate cauza statea aia intensa de oboseala….
    Mi-a placut asta cu testul iubirii,…il mai picam peste zi dar nu mergem la culcare pana nu reparam:) si catre familie si catre prieteni…incercam macar :)
    Saptamana mai usoara sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere