miercuri, 9 august 2023

Momentul meu magic din fiecare dimineață


 În ultima vreme mi-am făcut un obicei care îmi aduce bucurie în fiecare dimineață. Deschid larg fereastra de la bucătărie, îmi aduc un scaun și cafeaua și sorb din băutura fierbinte. Aerul răcoros al dimineții mă înviorează, iar dansul frunzelor din cireș îmi aduce o stare de calm. Ascult cântecele păsărilor și nu pot să nu mă gândesc la Ziditorul lor. Cât de minunat a creat Dumnezeu natura și câtă odihnă găsește sufletul contemplând la frumusețea ei. Sunt câteva minute magice pentru mine! 

16 comentarii:

  1. Minunat♥️ ce frumos poți începe ziua daca știm să ne bucurăm de ce ne-a lăsat Bunul Dumnezeu ♥️🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai așternut aici gândurile și trăirile de dimineață, Andreea!
    Mereu sa ai aceasta bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anastasia Bogdan9 august 2023 la 09:17

    Ce minunat, draga mea! 🥰

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat momentul magic! Cel mai frumos inceput de zi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am observat ca băiețelului meu de 6 luni ii place tare mult sa îl scot la fereastra sau sa ne plimbam afara dimineața devreme, in triluri de pasarele. Este foarte serios și atent, este bucuros și calm apoi. Bucurie înseamnă armonie, iar armonie este ceea ce a zidit Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos mod de a începe ziua! Pace și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  7. La cât mai multe dimineți liniștite!

    RăspundețiȘtergere