marți, 29 august 2023

Bucuriile mici și mari ale lunii august

  • Ne-am bucurat de ultima lună de vară ieșind aproape în fiecare zi afară.

  • Am fost la bazin și ne-am bălăcit.
  • Am fost în concediu la munte, în județul Alba, aproape de mănăstirea Lupșa. 
  • Am petrecut câteva ore pe malul unui râu, copii s-au distrat, dar nici eu nu am ratat ocazia de a intra cu picioarele în apa rece de munte. 
  • Am făcut plimbări și am alergat cu copii pe pajiștea verde. 
  • Ne-am jucat badminton. 
  • Tati ne-a făcut un grătar, iar eu am făcut gogoși. 
  • Într-o seară, am întins o pătură pe iarbă și împreună cu Irina am admirat cât de frumos se vede la munte cerul plin de stele. 
  • Le-am făcut o surpriză copiilor mari, în semn de apreciere pentru cât de mult ne ajută și am fost cu ei la cinematograf. 
  •  Am fost cu copii mari în oraș și am cumpărat cele necesare pentru începerea școlii. 
  • Irina a primit un ghiozdan nou pe care și l-a dorit foarte mult.
  • Am citit. 
  • Mi-am cumpărat o rochie. 
  • Am făcut pentru prima dată Peperonata și ne-a plăcut foarte mult. 
  • Am făcut clătite după rețeta Ginei Bradea și au ieșit foarte delicioase. 
  • Am copt vinete pentru iarnă. 
  • Le-am invitat la noi pe prietenele Irinei și copii au fost foarte fericiți.
  • Am copt o prăjitură delicioasă cu piersici în ultima zi de vară. 

Slavă lui Dumnezeu pentru toate!
Voi ce bucurii ați avut în luna august?

13 comentarii:

  1. Frumos! Mă gândeam draga mea că ar fi frumos să ne facem o listă așa cum ai făcut tu. Cât de multe lucruri frumoase avem în viețile noastre. Eu cel puțin nu conștientizez..
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🤗E foarte folositor să ai o astfel de listă, cu cu ajutorul ei vezi mai bine toate binecuvântările zilnice din viața ta. Lucruri mici, care dau o notă de magie vieții. Și e așa plăcut să recitesc listele după un timp!

      Ștergere
  2. Ador rubrica asta a ta, împreună cu mozaicul Laurei, sunt rubricile mele preferate! Exprima foarte multa recunoștință si pozitivism

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar abia așteptam acest articol!
    Mereu ne faci să conștientizăm că și pentru un cer plin de stele trebuie sa fie recunoscători!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tănțica dragă, poate părea ceva nesemnificativ privit din exterior, dar acea seară în care am privit cerul stând întinsă pe pătură cu fetița mea, râzând, a fost una din cele mai frumoase amintiri din acest concediu.
      Te îmbrățișez cu drag și mă bucur că îți plac articolele acestea!

      Ștergere
  4. Domnul să-ți înmulțească bucuriile și să iubești în continuare tot ce e frumos și sfânt!
    Mi-a plăcut mult să citesc lista bucuriilor tale. Cred că mă alătur și eu acestei provocări.
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc dragă Daniela, abia aștept să citesc lista ta!! Și eu te îmbrățișez!!

      Ștergere
  5. Andreea, minunata aceasta lista. De când am preluat-o de la tine, la fiecare sfârșit de lună realizez cat de frumos a fost, cate bucurii am trăit. Îți mulțumesc din suflet.🤗❤️❤️❤️
    Citind de bucuriile tale din luna august, realizez că într-adevăr viața este un dar de la Dumnezeu și trebuie să ne bucurăm de ea.❤️❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa simt și eu doamna Ioana! Chiar trebuie să facem în fiecare lună o astfel de listă, trebuie sa fie foarte plăcut să le recitești la sfârșitul anului!!

      Ștergere
    2. Și să realizăm ce dar minunat a fost anul. Să ne ajute Bunul Dumnezeu sa ajungem cu sănătate și credința la sfârșitul lui si se ne bucuram de ceea ce recitim.

      Ștergere