duminică, 6 august 2023

Duminica, acasă







13 comentarii:

  1. O duminică tihnită. Minunat! Îmi place mult candela ta. E cu fitil clasic?
    Vin și eu cu drag la o felie de pepene. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, am ață albă de bumbac pe care o îndoi în patru.
      Aseară la 1 am spălat candela, era tare murdară, n-am mai răbdat să o văd așa.
      Îți place pepenele? Eu sunt topită după el, e fructul meu preferat!!

      Ștergere
    2. Mi s-a părut mie că e fitil din bumbac. Nu m-am gândit niciodată să pun ața în mai multe... Felicitări pentru idee!
      Da, și mie-mi place nespus pepenele. E de bază în postul Sfintei Marii.

      Ștergere
  2. Sunt foarte bune ca fitil șireturile din bumbac 😉

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel arde și la mine tămâia, deasupra candelei ☺️

      Ștergere
    2. Tare mult îmi place blogul dumneavoastră. Mă odihnește sufletește, dar mă și motivează în anumite aspecte. 🤗🌸🌻 Mulțumesc. 🙏

      De unde procurați firul pentru fitil? Și cum spălați candela? Aruncați apa într-un loc curat?

      Ștergere
    3. Îți mulțumesc, draga Diana! Mă bucură cuvintele tale.
      Firul de bumbac l-am luat de la mercerie. In privința candelei, de-a lungul anilor am mai schimbat tehnica de spălat. Am un bol, un burete și o sârmă de vase pe care le țin numai pentru spălarea candelei. Golesc uleiul ars într-o sticlă de 5 litri, apoi cu multe șervețele șterg candela și fitilul până sunt curate. Șervețelele le pun apoi la ars. In bol îmi pun apă caldă și spăl candela cu cif și pur de vase. De când m-am învățat cineva să șterg bine candela cu șervețele nu mai arunc apa în alt loc. Nu știu dacă e bine așa, tu îl poți întreba pe duhovnicul tău.

      Ștergere
    4. Mulțumesc frumos. 🤗🙏☦ Cam la fel procedez și eu. De aruncatul apei la un loc curat, am învățat de la monahie de la Mănăstirea Țeț, acum câțiva ani. Și Părintele meu duhovnic mi-a dat niște direcții. Eram curioasă cum procedați dvs.

      Vă îmbrățișez cu sufletul. 🌻

      Ștergere
  3. Ce frumos este cerul!
    Ce frumos ai petrecut. In pace si liniste!

    RăspundețiȘtergere