marți, 1 august 2023

Bucuriile mici și mari ale lunii iulie


  • M-am spovedit.
  • Nepoțica noastră a primit Sfântul Botez.
  • Am fost plecați o săptămână la nașii copiilor mari. 
  • Eu și fetițele am primit un tort din partea nașilor. 
  • Soțul, copii mari și părintele au fost la Iași, la Sfânta Parascheva, dar și la mănăstirile Petru Vodă și Paltin.
  • Nașa ne-a răsfățat cu tot felul de bunătăți.
  • Am primit o ie, dar și o icoană frumoasă cu Sfânta Parascheva. 
  • Mi-am cumpărat sandale.
  • Am făcut o ordine mai amănunțită în dulapurile copiilor. 
  • Am fost la țară, unde le-am sărbătorit pe fetițe, dar și pe verișoara și unchiul meu.

  • A fost ziua mea de naștere. 
  • Am primit flori, un set de farfurii, dar și bani de la rude. 
  • Ne-am mai cumpărat una alta prin casă. 
  • Am fost cu copii la grădina zoologică din Sibiu. 
    Îți mulțumesc Dumnezeul meu pentru toate, căci din mână Ta au venit!!

15 comentarii:

  1. Ce bucurii ați avut, Andreea!
    Mă bucur mult!
    La multi ani tuturor sărbătoritelor din iulie.
    O luna august la fel de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim dragă Andreea!! Și eu îți doresc să ai bucurii in această nouă lună, să petreci frumos cu mama, cu întreaga familie, și să îți fie cu folos pelerinajul în care vei merge.

      Ștergere
    2. Mulțumesc mult, draga prietena de suflet! 🥰

      Ștergere
  2. Ce luna plina de bucurii ai avut Andreea! La multi si binecuvantati ani! (suntem nascute amandoua in aceeasi luna😄😘). Iti doresc ca luna august sa fie la fel de plina de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va îmbrățișez și vă doresc numai bine, La mulți ani!!

      Ștergere
  3. La multi ani,Andreea!Sa ai parte de multe bucurii si pe viitor!
    Cu drag,Daniela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela dragă, îți mulțumesc pentru urare, te îmbrățișez!!

      Ștergere
  4. O lună plină de binecuvântări! Domnul să vă dăruiască încă și mai multe în luna august! Te îmbrățișez cu drag! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc scumpa mea, la fel ii doresc și eu. Acomodare ușoară la noul serviciu! Și să ai un concediu frumos, să te întorci cu forțe noi!!

      Ștergere
    2. Mulțumesc din suflet! Noapte cu pace!

      Ștergere