marți, 27 iunie 2023

Ce am purtat marți!





11 comentarii:

  1. Ce rochiță frumoasă, Andreea! Și sandalele sunt superbe! Și eu port genul acesta de sandale, cu talpa foarte subțire și comodă, în care parcă sunt desculță. Sunt extrem de confortabile vara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc fetelor, mă bucur că vă place!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am cumpărat patru perechi de sandale (pe fond nervos). Nu aveam nevoie de atâtea, dar na...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😄ei și, cine se bucură acum de ele?
      Să le porți sănătoasă!!🤗

      Ștergere
  4. Foarte frumoase articolele tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă mulțumesc, mă bucur că vă place! E așa ușor să tragi o rochie pe tine când mergi undeva, in câteva minute ești gata și nu mai trebuie să îți bați capul cu asortatul. As purta numai rochii!!

    RăspundețiȘtergere