sâmbătă, 10 iunie 2023

O zi cu multe emoții

🌷Mi-am început ziua găsind în telefon cel mai frumos mesaj: s-a născut prima mea nepoțică, o fetiță tare, tare frumoasă. Simt că va fi un om deosebit. Această veste ne-a înseninat ziua, mai mereu ne-am uitat peste fotografiile cu ea. 

🌷Arsenie a avut serbarea de sfârșit de an. Ultima lui serbare, iar din toamnă începem un nou capitol. Doamna educatoare i-a pregătit un borcan cu amintiri din anii de grădiniță. Am plâns citind mesajele de despărțire, la vederea fotografiilor. Cât de micuț a fost! Atât de mult îl iubesc, mi-aș dori să pot încetini timpul.


8 comentarii:

  1. Și eu am un Arsenie, al meu termina clasa a patra... Atât de repede trece timpul, parca ieri eram in prima zi de școala, in “clasa puisorilor”, cu mari emoții! Veți înmulți borcanele cu amintiri pana nu vor mai avea loc in cămară 😬

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai băiat mare Andreea, să îți aducă numai bucurii. Știi cum e vorba aceea: zilele sunt lungi, dar anii atât de scurți... făceam și eu ordine în dulapul lui Arsenie și mă gândeam că niciodată nu va mai purta anumite mărimi. Acești ani în care îi creștem, deși sunt grei, nu se vor mai întoarce niciodată. 😢

      Ștergere
  2. Bun venit pe lume micutei!
    Dumnezeu sa o apere mereu și mult bine familiei🙏🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce zi frumoasă și binecuvântată de Dumnezeu! Să vă trăiască noua membră a familiei și să vă aducă numai bucurii și mângâiere!
    Iar lui Arsenie, Domnul să îi ajute în noul capitol ce va începe în toamnă! Și până atunci, să aveți o vacanță minunată!

    RăspundețiȘtergere