joi, 6 iulie 2023

Început de iulie









7 comentarii:

  1. Waaaa tuși...când privesc pozele mă simt ca la mama acasă 😍 sentimentul acela din copilărie ... Ce dor îmi este♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥️te cred că îți este dor, mama ta a știut să tină casă așa cum eu personal, nu am mai văzut la altcineva. Ah, și mâncărurile ei, cele mai gustoase!!

      Ștergere
  2. Andreea, ai un blog aducator de liniste si frumos in viata oricui!
    Multa inspiratie si spor in toate!Doamne ajuta!
    Cu drag,Daniela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, îți mulțumesc pentru aceste cuvinte. Îmi aduce bucurie să scriu pe blog, să caut frumosul din viața de zi cu zi și să îl aduc aici. Doamne ajuta!🤗

      Ștergere
  3. Ce flori frumoase Andreea!
    Ooo, porumb fiert. Un deliciu!

    RăspundețiȘtergere