sâmbătă, 1 octombrie 2022

Căminul tău, un colț de rai


De astăzi am intrat în a doua lună de toamnă și mă bucur să dau startul provocării Căminul tău-un colț de rai. 
De-a lungul lunii octombrie ni se propune să încetinim ritmul, să privim în interiorul nostru, să ne apropiem mai mult de Dumnezeu, să creăm momente frumoase în familia noastră, să ne înfrumusețăm căsuța și să avem mai multă grijă de noi.

Suntem în prima săptămână și ni se propune :

SAPTAMANA 1
 SPUN STOP

In aceasta saptamana ne vom concentra asupra TIMPULUI - fiecare dintre noi primeste zilnic o portie de 24 de ore. Ce facem cu ele?De ce ni se pare ca nu avem suficient timp?Incotro alergam?
Saptamana aceasta vom spune STOP caruselului in care ne rotim.Vom incetini ritmul, vom lua lucrurile pe rand, vom trai fiecare clipa la intensitatea ei maxima.
Saptamana aceasta vom spune stop, ne vom deconecta si vom lua zilnic macar doua pauze de la agitatia din jur, si din noi.Saptamana aceasta spune stop zgomotelor din caminul tau si deconecteaza-l de la agitatie si negativitate.


Saptamana aceasta lucrez la incetinirea ritmului
opresc facebook-ul, instagramul, stirile si orice altceva care ma distrage sau ma incarca negativ
dimineata si seara imi ofer 15 minute in care sa stau linistita si sa devin constienta de mine, de gandurile si de nevoile mele

Provocarea saptamanii

Cumpara o lumanare deosebita si aseaz-o in punctul central al casei tale. De cate ori o vezi, fa o rugaciune pentru pace, pentru liniste, si aminteste-ti sa incetinesti ritmul.


Vă invit cu drag să participați și voi! 

10 comentarii:

  1. Ești pe simțul meu. Exact asta am nevoie. Mi-a ajuns maxim caruselul vieții. In sinea noastră ne dorim sa oprim aceasta alergătură dar mereu apare altceva care ne împiedică. E clar că vrajmasul nu-si dorește să te oprești din maratonul asta, sa nu cumva sa te regăsești, sa vezi cu adevărat sensul vieții. Și mai trece o zi, și o altă zi, și când într-o zi realizezi că nu mai ai mult sa schimbi ceva. Sa ajute Dumnezeu și Maica Sfântă , sa mai avem timp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ca mi-ai amintit de provocare! Am postat si la mine pe blog doar ca eu am adaptat un pic provocarea...
    O toamna linistita si tihnita in caminul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că participați!
      Asemenea va doresc și eu!🤗🤗🤗

      Ștergere
  3. Multă sănătate, dar și spor în toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, cand am citit pe blogul Irinei mi s-a parut putin cam greu, insa tu si Corina, m-ati convins sa particip. Am simtit bucurie in ceea ce ati scris. Sper sa si reusesc sa duc la final aceasta provocare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este o provocare frumoasă. Nu trebuie cu strictețe să urmați niște pași, doar să aveți în vedere tema fiecare săptămâni. Eu anul trecut am și fost bolnavă într-una din săptămâni, dar acum îmi place să recitesc gândurile de atunci. Octombrie oricum este o luna atât de frumoasă, nu se poate sa nu avem ceva frumos de povestit.

      Ștergere
  5. Nu am o legătură prea bine definită cu timpul ! Ziua la mine are o întindere nedefinită... adesea eram atemporală și când eram mai tânără...într-un singur domeniu simt că sunt acum zorită de timp: în relația cu cărțile ! Îmi doresc să citesc atât de multe, mai ales din domenii diferite, apoi trebuie să reflectez măcar puțin...o sa încerc să zic și eu: STOP !
    îți doresc weekend plăcut ! Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere