joi, 29 septembrie 2022

Slăbește cu mine-a doua lună

 A doua lună din provocarea mea se încheie. Sunt bucuroasă că am reușit să fiu consecventă și cu puțină voință am dat jos încă 2,5 kg. De acum pot purta liniștită geaca de care vă vorbeam la începutul provocării. Și restul hainelor din garderobă stau mult mai lejer pe mine, cele 5 kg,  deși n-ai zice, contează foarte mult. Abaterile au fost foarte rare, organismul s-a obișnuit deja cu faptul că ultima masă se încheie la ora 18. 

Voi fetelor, ce rezultate ați avut luna aceasta?

6 comentarii:

  1. Felicitari Andreea. Mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți mulțumesc Niko! Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări!
    Eu numai reușesc să mă adun ,am inceput iar de 3 zile ,sper să mă țină cat mai mult !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i nimic, e normal să mai și renunți uneori. Și eu am vrut de multe ori să renunț, chiar am avut câteva zile în care am mâncat foarte mult, alte 2 zile în care am mâncat și seara.Apoi iar am fost atentă și m-am corectat. Lasă că de acum a început o nouă luna și te pui din nou pe treabă.

      Ștergere
  4. Felicitări 👍 este cumplit: vizitez frigiderul seara, târziu...🙃🙂 știu că nu este bine...ziua trec pe la ceai verde, chimen negru, scorțișoară, turmeric..pot realiza multe ziua, doar că seara târziu este trist !!!
    Îți doresc weekend plăcut și te rog frumos să slăbești puțin și pentru mine -- s-o putea 😀😉 ?!
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere