duminică, 4 septembrie 2022

Ca să nu uit



Acum două săptămâni am fost în concediu la nașii copiilor. O prietenă de familie de-a nașilor ne-a făcut un dar la care nici nu aș fi visat. Am primit o troiță pentru viitoarea noastră casă. Am plâns când am văzut-o mai ales că am primit-o într-o perioadă în care simțeam că viața mă ținea la palme. Nașa mi-a spus că este pentru întărirea mea și ca să nu uit cui aparțin. M-am gândit ce minunat este Dumnezeu. El știa că o troiță ar fi fost cel dintâi lucru pe care mi l-aș fi dorit după ce am fi avut căsuța noastră. Părintele ne-a sfințit troița în ziua plecării de la ei. Ceva s-a schimbat în interiorul meu, atât pot să spun, mare este puterea unei troițe!!

12 comentarii:

  1. Ce frumos! Dumnezeu ne scoate din cele mai adânci genuni cand are plan mare cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Așa este! Mai picăm, ne mai ridică Dumnezeu, un pas noi, 100 Dumnezeu ☺️ ca un părinte iubitor!

      Ștergere
  3. "Iată, îți poruncesc: Fii tare și curajos, să nu te temi, nici să te înspăimântezi, căci Domnul Dumnezeul tău este cu tine pretutindenea, oriunde vei merge" (Iosua 1:9)
    Acesta este mesajul pe care l-am primit într-o perioadă foarte grea a vieții mele, ca răspuns la un strigăt disperat din inima mea, de care doar eu si Dumnezeu știam.
    E minunat cum Dumnezeu lucrează prin oameni si ne trimite daruri palpabile pentru a ne întări credința si să nu uitam că nu suntem singuri.
    Minunat dar ați primit!
    Ioana 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc că ai împărtășit cu noi acest lucru! Mă bucur că mi-ai scris!🤗

      Ștergere
  4. Ce frumos si delicat ne spune Dumnezeu: Sunt aici, alaturi de tine.

    RăspundețiȘtergere