marți, 28 iunie 2022

O carte nouă pentru Irina


     Acum ceva timp răsfoiam blogul Annei și am găsit recenzia ei la cartea ''O fată de modă veche'' de Louisa May Alcott. Mi-a făcut o impresie foarte plăcută și am hotărât că o voi cumpăra și eu cât de curând.
     Astăzi am reușit să ajung la librărie și așteptăm cu nerăbdare să descoperim cartea. Intenția mea este să ii citesc Irinei în fiecare zi, după-amiaza, când fetițele dorm și putem petrece un timp liniștit împreună. Desigur că va citi și ea uneori, dar scopul meu principal este ca ea să ajungă să îndrăgească astfel de lecturi din care va avea de învățat numai lucruri folositoare. 

17 comentarii:

  1. Tuși ești o mama atât de minunată 🤗♥️ frumoasa cartea și poza 😚

    RăspundețiȘtergere
  2. Este destul de plictisitoare pentru o fetița, dar vă doresc iubire și răbdare, să o citiți până la ultima pagină!
    Cand eram in clasa I am citit “Genoveva de Brabant” (este de fapt viața unei sfinte) și mi-a rămas întipărită in memorie pe viață, am achiziționat-o și recitit-o recent, cu altă minte, dar cu același impact, vă recomand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru recomandare! Mă voi uita după ea data viitoare când ajung la librărie.
      Cât despre aceasta, sper totuși să îi placă! Anna a scris tare frumos despre carte!

      Ștergere
    2. De regula e bine sa prezentam copilului experiențe trăite de personaje in care sa se regăsească dpdv al vârstei, aici e vorba despre o fata de 14 ani.
      Mai sunt de citit pe la 8 ani “Micul Lord” și “Mica Prințesa” de Frances Burnett, poveștile seamănă bine cu “O fata de moda veche”, foarte sensibile sunt și au același scop.

      Ștergere
    3. Așa este! Nu am auzit de aceste cărți dar mă voi interesa de ele. Mulțumesc pentru recomandări!!

      Ștergere
  3. Lectura placuta si clipe minunate petrecute impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este foarte frumoasă cartea! Vă recomand "Micuțele doamne" și seria "Anne" (sunt opt volume).
    V-am descoperit de curând și mă bucur mult să citesc ce scrieți. 🥰❤️
    Diana - o mămică de bebeluș

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, m-am bucurat să citesc comentariul tău!
      Cunosc cărțile de care mi-ai scris, cu timpul sper sa le avem și noi in biblioteca noastră!
      Te îmbrățișez! Multă bucurie și putere îți doresc!

      Ștergere
    2. Și mai sunt in aceeași categorie, a inocenței, cărțile scrise de Laura Ingalls Wilder, dar sunt mai degrabă pentru copilașii preadolescenți, ca sa poată înțelege mai bine firul.

      Ștergere
    3. Da, le cunosc!! M-am mai uitat uneori după ele, sunt pe listă!

      Ștergere