miercuri, 8 iunie 2022

Ce am purtat miercuri

 



     Irina a avut astăzi serbarea de sfârșit de an școlar. Ea a fost deosebit de frumoasă, dar și mama ei a ținut să îi arate că apreciază această zi specială pentru ea. Am purtat această rochiță albă din bumbac brodat care îmi place foarte mult. 

     Fetelor, îmbrăcați o ținută frumoasă la evenimentele importante din viața copiilor voștri. Evitați să purtați colanți, blugi rupți în genunchi, tricouri sport cu mesaje și în vârful capului renumitul coc încâlcit. Este o zi specială pentru copii. Pregătiți-vă! Îmbrăcând o ținută puțin mai deosebită arătăm copiilor respect pentru munca depusă de ei la pregătirea evenimentului. Faceți fotografii împreună cu ei, creați amintiri, nu vă grăbiți să plecați cât mai repede acasă. Peste ani vor privi cu drag fotografiile iar tu draga mea vei fi cea care ai creat o amintire frumoasă în viața copilului tău.

12 comentarii:

  1. Din principiu nu ma imbrac niciodata neglijent cand merga la scoala cu diverse ocazii ( sedinta cu parintii, discutii cu profesorii, etc...) cu atat mai putin la festivitatile de deschidere si/sau inchidere a anului scolar. O imbrcacaminte mai sport port doar cand le duc sau aduc de la soala, cand stiu ca nu merg si sa ma intalnesc cu cadrele didactice. E o chestie care tine pur si simplu de respectul fata de mine si de institutia in care merg.
    Nu m-am gandit niciodata din punctl de vedere al amintirilor pe care le fac cu copilul, mai ales ca in general eu sunt fotograful si nu prea apar prin poze, dar este un punct de vedere de luat in calcul.
    Imi place rochita purtata de tine. Aduce aminte putin si de portul popular. E simpla dar eleganta. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niko, ce matinala ai fost, cum de te-ai trezit așa devreme? Și eu m-am trezit la 4, Maria avea febra.
      Referitor la ce ai scris, trebuie sa aparem și noi in poze, vor fi amintirile lor. Îmi amintesc de o poza cu mama, de la serbarea mea. Era elegant îmbrăcată , frumos coafată, cu un buchet de flori in mana. Alaturi de ea stăteam eu imbracata cu un costum alb de balerina. Iubesc poza aceea!! Chiar am o fotografie de la nunta mea cu mine îmbrăcată în mireasa zâmbind și arătând spre fotograf poza aceea.

      Ștergere
  2. Rochita este minunata: simpla, eleganta si, in acelasi timp, comoda. Si pentru noi, toate evenimentele scolare din viata copiilor au reprezentat momente de sarbatoare si le-am tratat ca atare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va mulțumesc! 🤗
      Sunt convinsă că aveți amintiri frumoase cu copii de la evenimentele din copilăria lor!

      Ștergere
  3. Este foarte drăguța, pare rochița ideală pentru vara! De unde o ai, are și o poveste? 😬
    Arată-ne, te rog, și ținuta școlăriței premiante!
    Eu am purtat arhica mea rochie de in crem cumparata de la javrele din Ucraina, in care mă simt mereu perfect atât la evenimente, cât și alergând prin oras: are platcute de dantela de bumbac la poale și la marginea mânecii 3/4, este ușor cloș și lunga pana sub genunchi 🙂
    Andreea R

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, mulțumesc!
      Rochița este făcută la comanda , de la o fata de pe Instagram. Numele ei este Iudita Mandici. Rochia se numește Dorothy dacă îmi aduc aminte bine.
      A fost un vis mai vechi de al meu sa am o rochiță albă de vara cu broderie.
      Am încărcat poza cu rochița Irinei, ți-o place? A primit-o cadou de la mătușa ei.
      Din descriere pare frumoasă rochia ta, dacă o porți așa des înseamnă că îți place mult. Am ras puțin la cuvântul dat de tastatura.😃

      Ștergere
  4. Lavrele, nu javrele 😣, e de vina autocorectarea tastaturii

    RăspundețiȘtergere